Saturday, May 15, 2010

SemoGa ALLAH mEreDakan kEseDihan daN kEsakiTan iNi....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:30 AM
Photobucket

Apa yang perlu aku lakukan. Merenung dia yang sedang lena sambil mengusap kepalanya dan menangis? Atau apa yang ingin aku katakan kepada dia?

'Aku sayang kamu. Sayang sangat! Kamu jangan buat aku begini. Kamu perlu kuat.Kamu perlu bertahan. Kamu perlu jadi berani dan sihat macam dulu. Bangunlah berjalan. Berlari dan merayau seperti dulu. Pergilah keluar. Tolonglah bangun!! Tolonglah bersuara!!'

'Aku di sisi kamu. Kejutkan aku jika kamu mahukan apa-apa.'

Benarkah jika kita membantu hidupan lain dengan sedikit pertolongan, rasa sedih dan sakit ini akan berkurangan? Jika benar, semoga Allah kurangkan rasa kesedihan ini.

Amin.

Nota kakitanganku : :(






 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting