Sunday, February 22, 2009

akU suDah 'waJ|B' unTuk maNd| mUngE!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:09 PM
huargghhhh!!! seakan terasa ingin menembak diri sendiri!!

( erk!!! hukumnye haram yek kwn2... berdosa besar!! sila jangan lakukan di mana2!! )
aku rasa aku dah ikut sume sukatannye.. sume skali!!! tp kenapa still x menjadi!!

salah aku kah.. salah die kah.. salah bahan2nye kah..? uwaaaaaa!! amat marah skali!! adik kate.. aku sudah tiba masenye wajib untuk mandi munge!!! munge taik ayam mungkin!!!
@blogmenjerit
kenapa owg lain leh buat dengan jayanye!! dengan cemerlang dan terbilangnye!! tapi..kenapa aku tidak!! kenapa aku yang sering gagaL!! kenapa??? why..?? why..??


aku tidak pernah kenal erti putus asa!! tidak sesekali! tidak pernah kenal erti jemu!! aku sanggup berhabis! sanggup !! semuanya kerana dia!! tapi kenapa aku juga yang gagal!! arghhhh!! ketensenan aku semakin menjadi2.. aku rasa ingin saja aku mengundur diri... ingin saja aku mengaku kalah.. haruskah...?

haruskah aku putus semangat!! tinggalkan semuanya!! abaikan saje..?? huh!! aku tidak sanggup!! semangatku masih menebal.. biarlah apa org nak ckp... aku takkan putus asa.. biarlah.. ketawalah... kutuk lah sehabis2 nyer... aku pasrah


namun untuk putus asa tidak sesekali... aku akan berusaha.. berusaha !! bukankah usaha itu tangga kejayaan??



aku tak akan putus asa untuk membuat 'MUFFIN COKLAT' sehingga dia menjadi 'MUFFIN COKLAT' yg cemerlang, gemilang dan terbilang.
sekian...

nota kakitanganku : sape2 ade resepi muffin coklat yg seterusnye.. sila tanpa segan silu memberinya yek!!




1 kUs-kUs:

unnie on February 25, 2009 at 7:40 PM said...

kuang asem akk ni tau..
ingatkan pebenda....
ooo kalau akk nak resepi terkini,org ada lah
tulah..taknak tanya sapa suwuh..
:p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting