Tuesday, November 01, 2011

LakUkaNLah aPa saJa. sayA TerimA. TaPi ToLOnG JanGan TinGGaLkan sayA!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:30 PM
Photobucket

Saya di herdik. Di pukul di kepala. Di tunjal-tunjal. Di tengking-tengking.

Saya di pertontonkan kepada orang ramai. Menjadi bahan untuk orang gelak dan ketawa. Saya tidak suka. Tetapi apalah daya saya.

Saat ada kawan-kawan yang mengacah. Saya jadi marah. Saya cuma menyerang mereka. Akibatnya saya di tampar bertubi-tubi. Di herdik. Apa yang mampu saya buat? Menundukkan kepala. Akur pada segala amarah tuan empunya.

Ya. Saya tidak akan melawan. Saat di marah saya hanya mempu memandangnya terkebil-kebil dengan mata saya yang merah menyala. Saya yang bersalah. Pukullah kepala saya. Tamparlah pipi saya. Tinggikan suara. Tidak mengapa.

Lakukan apa saja yang kamu mahu. Saya terima. Saya akur dan pasrah.
Tapi tolong jangan tinggalkan saya. Kemanakah saya ingin pergi? Saya tidak tahu. Saya buntu. Saya hany ada kamu. Jangan tinggalkan saya. Saya merayu dan meminta.

Suruhlah apa saja. Saya ikut dan akur perintah. Arahlah. Paksalah. Saya lakukan.
Tapi , tolong jangan tinggalkan saya sendiri.......

P.s: Jika ada di OneUtama 9hb lepas, anda pasti tahu dan hiba melihatnya....





7 kUs-kUs:

Unknown on November 1, 2011 at 9:35 AM said...

anjing 2 kena ikat dan ditinggalkan tuannya??? kesiannyee...

ery D cat on November 1, 2011 at 9:57 AM said...

kesian..klu nak bela untuk aper dipukul2 kepala? entri ni btl2 sntuh hati sy...btl2 sedih

myQza on November 1, 2011 at 10:13 AM said...

anjing ini bukan di tinggalkan tuannya, tetapi di 'pamer' masa ada pet fair di One Utama awal bulan lepas!

Akumontel on November 1, 2011 at 11:11 AM said...

huwaaa...saya ade dis time...sedih mmg sedih...mcm tak terjaga..tak baik lol org ni...muka dia mmg sedih jerk...

aNIe on November 1, 2011 at 2:14 PM said...

Larrr sian dia... jadi bahan pameran...

NER on November 1, 2011 at 3:55 PM said...

kesiannya. tak suka org yg suka pukul binatang..

Mama Tatami on November 1, 2011 at 5:25 PM said...

kesian...coretan entry ni seakan2 luahan hati anjing ni..kenapa la tuan ni tak berperasaan langsung...:(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting