Sunday, January 11, 2009

kEBor|ngaN MeLandA....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:35 PM
hari ahad yang amat memboringkan... ha ha ha ha.. @nangis melihat itam daa uteh tdo terlentang.. sambil menggemokkan diri amat menjeleskan ati... @sombong masakan tidak.. kejenye hanya tdo .. makan.. gaduh... tdo .. makan.. gaduh.. begitulah seterusnya... huargggghhh!! @nangis
mari kita menghappykan diri dengan mendengar lagu2 jiwanges.. @musik sambil menghentak2 kepala mengikut irama yang tak begitu asyik... adehHHhh.. ape yg aku merepek2 ni...@nangis

esok dah keje balik.. rase jap je cuti.. keje melambak2... kdg2 aku rasa aku terlalu mengambil mudah sangat.. @ngiler sbb aku tak mo pk yang bkn2.. ikutkan.. ketensenan tu amat ketara sekali.. tp.. aku take it easy.. bolehkah..? @senam

klu ikutkan.. mmg tak terkawal.. rasa sakit hati pd orang yang suka mengarah tp x tau wat keje.. bolehkan jugak begitu..?@sombong kamben sungguh manusia itu.. nak keje senang jek... orang yang cenggitu kite kena kasik fire ala2 otromen sket... @damn

kadang2 aku rasa nak je aku bahasakan... tp sape lah aku... kui kui kui.. @males

adehhh.. sejak berpindah ke blog baru nie.. ntah nape.. mmg xde idea nak menaip.. sangap sungguHH! @konslet walhal dulu asik2 nak update jek.. ni aku update gak.. tp ntah ape2 kan.. @nggaya
orang kate.. dok tangkap muat je lah.. @senam

mungkin aku kena lebih serius tok menulis.. bkn yg merapu2..?? menulis mengikut tahap peningkatan usia... erk.. @sial aku sudah terlalu tua untuk berhoye2 rupenyer... @ayuk
2009.. brape umo aku ek... hUH...@nangis tak ingat!! ha ha ha ha.. wat2 lah cam mude lagi.. boleh kan..? x salah di sisi undang2 gitu... @ngiler

ade ke aku bgtau azam baru aku..? aku pun tak ingat... tp.. aku nak ikut azam sorang blogger nie.. @gatau recycle jek azam2 yg lepas tu.. jd kan satu azam yg baru... @sinchan jimat masa dan tenaga tok memikirkannyer.. yup!! @bye

erk.... dr aku terus merepek2.. aku rasa cukuplah takat ni jek aku menghupdate blog nie... @tendang
tak terkawal lg rupenye kemerepekan aku ni... @konslet
so.. tok kesekian kalinya.. marilah kite besama2 menghoye-hoyekan diri... @kembar

sekian... terima kasih.. @nggaya

muehehehhehe.. @ayuk

0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting