Saturday, January 17, 2009

kEnapaKah kemaLasaN |tu MelandA..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:37 PM
hari malas sedunia.. atau hari malas untuk aku saja.. huh!! skema je kata2.. aku baru perasan td..@ngiler ade gak laman web yang akan mendeletekan post2 anda sekiranya anda menggunakan short form or bahse SMS di ruangan forum or kat mane2 je lah kat web tu.. @bye

http://www.kitten.com.my/
korang tak caye masuk sini.. pastu join forum..@ayuk taip lah guna perkataan2 yg slalu korang gunakan.. sure.. keesokkannya.. akan di dapati... posting yg korang buat tu sudah di delete.. @nangis

Aku pernah lah.. excited gile register kat situ.. aku kan giler kucen.. @nggaya so.. menaiplah bagai nak rak.. dok tgk kucen2 owg tu.. keesokkannye dpt warning msg... hak hak hak.. @gatau
so.. skali je lah aku menaip skema.. guna perkataan satu2.. ayat sebiji2...@ngiler tp bile aku rase aku x muleh nak menaip cenggitu... kecuali mase nak exam SPM je soploh thn dulu.. aku juz jd pelawat je kat web tu.. malas dah nak menaip2 nie.. @males sbb aku akan manyak membuang masa tok memikir dan mengarang walau hanya nak reply posting yg di buat rakan2.. @senam

sehari due ni malas amat nak wat posting baru.. aku manyak buang mase tgk blog owg len.. @sombongha ha ha ha.. buang mase ke..? x lah.. aku x buang mase... cume manyak buang airmata... @senam

satu blog yang aku surf n bace..

http://memorizulaikha.blogspot.com/
adeh... aku bace dr page pertama sampai terakhir.. sedow jek.. dah kuo air hingus.. @senam

blog yg mengisahkan tentang perjuangan seorang ibu untuk menuntut keadilan bg pihak Arwah anaknye.. 'i wish you luck sis..'@senam

satu lg blog yg wat aku tersentuh ...

http://ayusolo.blogspot.com/2008/10/dalam-kenangan-arwah-ahmad-khalil-bin.html

'sorry sis.. saye copy paste di sini..'

aku tak tau lah cam ne klu aku kat tempat blogger nie..? termampukah aku menghadapinya.. huh!! korang tgk n bace lah sendiri betapa pilu dan syahdunye 1 syawal beliau... @nangis

erhMmmm.. kadang2.. kita rasa life kite ni happy jek.. kite pernah tak terfikir... ianya bukan tok selamanya.. tak kekal.. mungkin 2-3 saat lg sumenyer berkemungkinan akan berubah... @senam

wallahualam...

pada ke dua-duanya... Al-Fatihah...



0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting