Saturday, January 31, 2009

FroM th|s ....... tO th|s... |'m prOuD of yOu...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:25 PM


:laugh:

adeh... kenapa apakah aku ske untuk menceritakan pasal hak milik orang lain..???? huh!! kerana belum masenye tok aku cite pasal hak milik aku gaknye... or.. hak milik aku x sehebat hak milik orang lain... ha ha ha ha ha.. so punny!!

tok entry kali nie.. x lain dan x bkn aku nak cite lg pasal kucen2 hebat yang aku bace dari..
Laman Web Kucen Comei |N|.. yang di ambil dari thread Mrs. Mellisa .. korang muleh klik kat nick tu yerk tok mendapatkan cite lebih besh drpd ape yang aku nak paparkan kat sini...

:flower:

aku ternampak thread nie.. masuk ari ni dah 2x aku bace dr awal sampai akhir.. bace n tgk pic2 yang ade.. walhal aku tahu.. sampai brape kali aku bace pun.. citenye tetap same...
so nak di pendekkan cite.. (korang nak cite panjang.. sile view sendiri...) aku paste pic seekow kitten yang amat comeii berperut bulat!!

:pompom:
tadaaaaa......

from this....

Photobucket

adehhhh seperti biase.. rasa kekaguman itu amat tinggi menggunung.. lantas perasaan ingin pengsan melihat kucen sebulat ini akan tiba2 melanda..

:dizzy:
betapa ticiknyer kucen ini sehinggakan aku rasa ingin memicit-micit peyutnye yang gebu itu... aku begitu obses terhadap beliau ..sbb itulah tiap kali bukak laman web kucen ni.. aku musti bace n bace thread ni berulang kali... dalam thread yang Mrs. Melissa mula buke sejak 06.06.06.. beliau ceritakan dari A hingga ke Z perkembang anak tucen beliau ini.. ( seperti biase.. aku akan menggunakan ganti nama' beliau' kepada beliau..)

:bye:

so.. skarang.. selepas 2 thn setengah ini.. korang dapat bayangkan atau tidak betapa montoknye kucen ini membesar.. so.. jangan kite berteka teki lg.. mari saksikan bersama-sama..
tada....

Photobucket

erk...
seperti biase... aku terlalu excited.. sehingga tersalah paste.. ini bukan tucen gebu tue.. ini dak |tam!! aku yang punyer.. perasaan dan terperasan itu kembali menjelma.. maaf kawan2.. susah sgt aku nak hindari sikap perasan aku ini...

:err:

ok..ok.. ini yang sebenarnyer....

to this...

Photobucket

huarggggH!! tensen aku lihat!! montok sey..

:wink:
name die Busuk!! erk.. sowi.. Busu.. hye Busu.. so garang lah ur face look like.. hik hik hik hik..

to Mrs. Melissa.. sowi copy n paste n story kat sini..

nota kakitanganku : menyesal sungguh aku x amek pic dak |tam mase memula aku jumpe die ticik2 dulu.. huarghhhh!!! klu x.. aku dah leh wat owg len touching.. tgk betapa gigihnye aku membesarkan 2 bradik tue dgn penuh cooobaaan..!!


:cry:

3 kUs-kUs:

limaumaniss on February 3, 2009 at 11:16 AM said...

pandainye kucing to pose....hehehe

<< s| teD| yanG GOmuK >> on February 4, 2009 at 12:22 AM said...

hik hik hik hik..

Anonymous said...

If you desire to increase your familiarity simply keep visiting this website and be
updated with the most recent news update posted here.



Here is my page ... design tools

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting