Wednesday, January 28, 2009

Mr./Mrs./ Ms Totot| yanG sanGat Ba|K haT|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:27 PM

:kiss:
aku amek pic ni dr Laman Web Kucen Comei |N|..

Photobucket


kucen-kucen yg amat comei ini di jumpai oleh Mr/Mrs/Ms Totot| yang amat baik ati pada 01.01.2008.... adeh... amat comei skali.. aku hampir pengsan menengoknyer...

:dizzy:

kucen-kucen ni beribu.. erk.. means ber'emak' ok... bkn beribu-ribu... so.. Mr/Mrs/Ms Totot| nie x sampai ati lah nak pisahkan derang dr ibunye yang tercinte.. paham2 je lah kan.. naluri keibuan nie.. so.. dengan berat ati.. berliau melepaskan semula anak2 kucen yang comei ini kepada Bonda yang amat garang skali.. dengan harapan Sang Ibu akan menjaga dengan sebaik mungkin...

:smoke:

namun.. kita hanya mampu merancang..(cheeewaaah!!).. anak2 kucen yang berkeliaran ini balik semula kat umah beliau pada 23.01.2008.. so.. beliau hanya dapat tangkap seekor saje.. ( kenapa aku gelarkan beliau.. dengan 'beliau'..?? )
dan inilah hasilnyer..

Photobucket

:bye:
apakandaya hanye sekor je yang dapat.. n beliau pasti adik beradik yang lenlainnye tu dah x wujud lagik di muka bumi ni.. yelah.. korang bayangkanlah.. camne lah kucen yang cinonet cenggini nak servive idup sendiri.. Mak mereka amat tidak bertanggungjawab rupenye... cisss!!

so.. untuk membuatkan urat sarap korang tersembul melihat kehenseman kucen ini.. aku persembahkan.. tadaaaa.... pic kucen ini yang di ambil oleh Mr/Mrs/Ms Totot| pada 27.05.2008.. sile kire dengan jari kaki sendiri.. berapa bulan selepas kucen ini di jumpai dalam keadaan yamg amat comot..

ini dierrrr...

Photobucket

:err:
erk..!! harap maaf kengkawan.. ini kucen aku dak k|mo yang amat 'sempudal' (kate owang melake..) sekali.. ha ha ha ha ha.. tersilap paste.. da...

ok..ok.. ini yang sebenaunyer...

Photobucket

dan ini lagik...

:wink:

kehenseman yang tidak dapat di tandingi..

Photobucket

huh!! dasat.. aku slalu berperasaan dan berperasan yang dak K|mo akan menjadi seperti ini.. tapi.. itu hanyalah anganan dan impian kosong yang tidak mungkin akan tertunai.. huh!! Aku hanya mengigau di siang ari..

aku amat jeles skali melihat kehenseman kucen beliau itu td..

:look:
dari seekor kucen jalanan yang comot.. kurus kering.. x cukup makan.. pakai.. dan tempat tinggal.. skang.. sudah menjadi seekor kucen yg di jelesi oleh ramai orang..

aku amat marah sbb kucen aku bkn cenggitu..!!
susah aku nak terima hakikat ini.. bahawa dak k|mo yang dulu bulunye putih gebu.. kini sudah bertukar kemerah-merahan.. salah akukah kerana hanya sekali sahaja memandikannya dalam tempoh 2 thn lebih ini..?
:angry:

akhirnye aku akur.. ade kucen yang lebih ensem lagi daripada dak k|mo aku yang amat 'sempudal' itu....
:cry:

kakitangan notaku : Mr/Mrs/Ms Totot|.. bolehkah sayer membeli kucen anda yang gebu ini dengan harga RM 10.00.. kerana itu sahaja yang sayer termampu...

:err:

5 kUs-kUs:

Ayu on January 28, 2009 at 10:21 PM said...

wehh.. kobuat aku teringat kat kucen2 aku yg dah abih ayah aku buang.. :((

wendu nyer kat dema.. :((:((:(:(:(:(:(:((:

Nazz on January 28, 2009 at 11:17 PM said...

Tengok cat nih... aku sedih cat aku kena langgar keta... ehek ehek

<< s| teD| yanG GOmuK >> on January 29, 2009 at 12:09 AM said...

ayu : kucen2 kat umah ni nyaris2.. sebbaik aku ade semangat otromen.. yang ddapat mengfire segala halangan dan rintanga.. akhirnye...

Nazz : erk.. cat aku pun.. sekow kena langgar lori dpn umah.. yg sedihnyer.. x mati on t spot.. aku 7 hari 7 malam.. berkabung.. cam mati laki!!
sekiann

tq kerana mengomen!

Anonymous said...

kalau ko nak kucing ko jadi mcm kucing org lain yang ko tengok kat web kucing comel tu.
perkara pertama ko kena buat adalah menkasi kucing ko. lepas dikasi besar kemungkinan kucing itu akan bertambah berat badan and bertambah manja x kira lah jantan atau betina.
lg satu cuba bagi makanan premium spt RC, BW, Acana etc........
and last sekali kasih sayang x terhingga kat kucing ko......huhuhuhuhuhuhu
selamat mencuba........

<< s| teD| yanG GOmuK >> on February 5, 2009 at 10:46 PM said...

hik hik hik hik.. tenkiu2... tp.. atas dasar kasih syg yang amat sgt.. x sampai ati lah nak mengkasikan beliau2 ini!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting