Tuesday, June 21, 2011

Geng PoPia VersI Dua unTuk aDOpTioN : kiTa hanyA MeranCanG. TuHan yanG MenTakDirkaN! akur....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:40 PM
Photobucket

GPV2 ( 1 )
Jantina : Jantan

Photobucket

GPV2 ( 2 )
Jantina : Betina


Photobucket

GPV2 ( 3 )
Jantina : Jantan


Lokasi : Bandaraya Melaka Bersejarah.
Umur : 3 bulan
Vaksin : Belum
Dewormed : Sudah
Makanan : Blackwood kitten

Puas saya menjaga dan memerhati. Begitu teliti sekali.

Tapi tuhan juga yang menentukan. Ibu GPV2 tengah sarat bunting. Saya perasan perutnya semakin membuncit sejak anaknya belum cerai susu lagi. Apakah saya begitu lewat? Saya sudah berkira-kira untuk mengembirinya bila anaknya sudah pandai makan sendiri. Tapi??

Siapa punya angkara? Dak Itam? Budak SPM? Aduhai!

Saya buka adoption untuk anak-anaknya sahaja. Saya tidak menggalakkan mereka yang tidak mempunyai kucing untuk ambil seekor. Mereka sudah biasa beramai-ramai bermain.

Sesi temuduga akan di jalankan. Ini bukan sesi 'kepochi'.Saya mahu tahu latar belakang adopter bagi menjamin kebajikan kucing yang akan di adopt.

Kucing hanya akan di serah bila emaknya selamat bersalin. Kerana apa? Mereka anak beranak sangat akrab. Saya tidak mahu ibunya rasa kehilangan.

Berminat dan mahu berbakti menjaga mereka? Emel saya di mylosermind@yahoo.com

Lain-lain gambar boleh di lihat di Facebook di bawa laber GPV Dua.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

=))





5 kUs-kUs:

Tuah said...

bunting lagi... nampaknya lepas ni, cukup anak dia umur sebulan lebih, dah boleh bagi zasss. wp anak masih menyusu :( tapi demi mengelak kehamilan tak dirancang, terpaksalah begitu.

Anonymous said...

alahai, comelnye... sukernye tgk...

Unknown on June 21, 2011 at 9:43 AM said...

alaa.... sayangny.... nasib baik kucign aku tu dh smpat aku kembiri... kalau bunting lg mmg terpaksa adopt juga anak2 dia yg 3 ekor tu...

mula2 mmg ingat nk bg kat org anak2 dia... tp x sampai hati sebab tgk dia dan anak2 dia amat rapat... so dh pujuk mak abah aku... alhamdulillah diorang sanggup jaga... yahooo...

NoRHaNa CorNER on June 21, 2011 at 11:16 AM said...

bila sy bc entry ni sy dh risau puma ngn bb belum cerai susu tkt jgk nnti dia dh pregnnt

Cikgu DrDJ on June 21, 2011 at 1:48 PM said...

mudah2an ada yg terbuka hatinya nak adopt budak2 kenit nie..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting