Tuesday, June 07, 2011

PakciOk OGheN BisuL, mODem 'kuRenG' BITK Dan vaksiN GenG PoPiaH ! ehEm!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 PM
Bisul Pakcik Oghen sudah meletup dan saya sudah bawa ke Jabatan Perkhidmatan Veterinar Jasin. Siap telefon lagi 'Jangan tutup dulu. Kes kecemasan ni. Bisul kucing saya sudah pecah.' Kakak yang angkat telefon gelak sahaja. 'Ya! Kami tunggu.' He he he he.. Pukul 4.30 petang baru sampai. =))

Saya mahu betulkan modem yang mana 'wireless'nya tidak berfungsi. Lupa kata lalaun. Telefon TM Net dan dia bagi kata laluan baru. Sekarang internet tidak boleh guna sebab tidak tahu mahu 'setting' semula. Ha ha ha...

Esok saya akan menduduki Peperiksaan Bayaran Intensif Tugas Kewangan buat sekian kalinya di SMK Padang Temu. Ha ha ha ha.. Eh! Kenapa gelak. Entah kali ke berapa saya ambil, tidak pernah lulus. Kalau lulus mesti buat pulut kuning kali ini.

InsyaAllah.

Esok petang mahu bawa Geng Popia 4 ekor dengan Dak Tom untuk vaksin. Kasihan Dak Tom, umur sudah dekat 12 bulan belum vaksin atas masalah teknikal. Esok, InsyaAllah. pakcik Oghen pun belum vaksin. Sudah kena bisul, macam mana mahu vaksin kali ini?

Tidak apa. Bawa mana yang sihat.

5 ekor x RM 15 ....

Okey!

Bai.





2 kUs-kUs:

arekymz on June 8, 2011 at 6:16 AM said...
This comment has been removed by the author.
arekymz on June 8, 2011 at 6:16 AM said...

rm 75 ek?
ooohh.
gudluck geng popiah.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting