Wednesday, March 04, 2009

Batu BeLah batU bertanGKUp.. teLanLah aKu.. aKU kemPunaN....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:17 PM
huwaaaaaaa!!!! silap aku lah kot!! sabtu lepas dak mucuk ade balik.. tapi kebizian aku melangkaui segala-galanya.. jadi.. janji dengan dia nak tengok dak dedua nie..

dak nie... >>>>>@upin02
ngan dak nie>>>>> @ipin01

tapi aku mcm kondipennn jek leh tepati waktu.. budget2 tengok lam kol 6 nyer.. pusing punye pusing.. sampai finin lah.. carik parking kat Dataran Pahlawan.. hampagas!!!!!

:girl_2:
aku tak tau lah nape die tutup pintu nak masuk parking kat dalam.. sedangkan kereta yang keluar pun bertali arus.. bukankah itu satu kebangangan yang terserlah.. semua itu mendatangkan hangin yang amat sangat.. waktu terus berlalu.. kelibat upin & ipin semakin terbayang-bayang di mata.. lantas aku dengan gagah berani nye.. mempertaruhkan masa yang bergerak itu.. menuju ke MBO Melaka Mall pula.. dengan membawa seribu harapan.. yang aku sempat untuk tengok pada tayangan yang seterusnya..

:girl_8:
sampai saja di Melaka Mall masa amat mencemburui.. huarghhhh!! ramainya orang sedang beratur.. alamatnya.. aku memang tak sempat tengok.. paling awal pun pukul 8.45 pm.. pukul 7 pun dah lepas.. itu menunjukkan maksud yang amat tersirat dan tersurat!! (weyy!! pukul 7 orang berdedai pergi masjid... ko nak tengok wayang pulak!! ini amat kurang ajar!! akulah tu.. )


:girl_13:

dengan penuh kehampaan aku melangkah keluar... isk isk isk.. memang tak de jodoh nak tengok... untuk memujuk hati yang luka nestapa.. aku mengepau dak mucuk untuk membelanja aku makan dalam kuantiti yang banyak.. itu menunjukkan tanda memprotes yang amat sangat.. sedangkan punca masalah yang sebenau-benaunya... adalah daripada kelewatan aku berjanji untuk berdating!! ha ha ha ha!! aku memang hampehhh!!

:girl_5:
jadi aku pulang dengan separuh kehampaan dan separuh lagi kekenyayangan!!! berbaloi lah jugak!! daripada tak merasa apa-apa... ha ha ha ha

nota kakitanganku : moral daripada cerita.. lain kali.. rancang waktu perjalanan anda.. dan ingatlah orang yang tersayang.... ( Pulakkk!!! ))


:girl_15:

0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting