Wednesday, March 18, 2009

BereHat Seket|ka bErsaMa-saMa K|t kaT..!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:08 PM
maaf kengkawan.. aku ada hal yang teramat penting n mustahak yang membuatkan aku tidak dapat menghupdates blog nie, menjawab 'tag' dak CHEM.. dan menyambut salam perkenalan sape tue.. yang kat shoutbox yang hampir nak merajuk tue..??? erk!! maap lagik sekali!! InsyaAllah.. bile semuanya dah settle.. dan dah kembali seperti sediakala.. aku akan berblog n berhupdates lagik...
akhir kata.. 'ingat daku dalam doamu...' muehehehehe..
nota kakitanganku : aku yang berehat.. aku yang berkit kat.. korang nak juin.. silalah berehat.. tapi.. belilah kit kat sendiri... hak hak hak!!!
aku muskil!! kenapa tiada icon yang cun melecun kali ini..!!! oH!! Mozarella!! erk!! gozilla!! erk!! gorillA!!

6 kUs-kUs:

rizz on March 18, 2009 at 3:28 PM said...

do ur job yee

<< s| teD| yanG GOmuK >> on March 18, 2009 at 4:29 PM said...

hye rizz... thank's 4 ur comment..

ashie023 on March 18, 2009 at 10:34 PM said...

aku kalu nak berehat bersama kit kat..aku mesti nak minum air soya atau air nescafe..erm...best nye kalu bleh pegi bercoti kat Pulau...

<< s| teD| yanG GOmuK >> on March 19, 2009 at 9:40 AM said...

yg tue bukan berehat cik ashie oiii!! yang tue bersantai!! muehehehe..

Nana Rosli on March 20, 2009 at 12:24 AM said...

tak katun2 comeyyy..
trademark tuuu cik ted!

<< s| teD| yanG GOmuK >> on March 20, 2009 at 9:05 AM said...

ha ha ha ha ha.. x de mase nak bermozarella lah.. eh.. bergozilla lah...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting