Sunday, March 22, 2009

hONEymOOntEL seM|nggu yanG |ndaH...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:21 PM
honeymoontel seminggu di hotel bidara puteri beach resort tg k*lin*.. ha ha ha ha.. ( aku lupe nama hotel sebab adik aku dah bakar surat pergi kursus tue... sangat hampagas!!! ) VeryAngry

aku gelarkan honeymoontel sebab masa seminggu ni aku akan menaikkan berat badan dengan hidangan-hidangan makanan yang amat menyelerakan.. pasti tidak aku tolak rezeki yang datang.. ha ha ha ha.. Grin oik!! nak pergi kursus ke nak pergi majlis makan-makan nie... ?? Wink aku harap aku balik dengan perut yang ok dan tidak sembelit!!! Confused

aku akan bermaharajalela di sana selama 5 hari dari 23-27 Mac 2009. huh!!! rasa macam lama sangat di saat-saat yang sebegini. ehMmmm.. InsyaAllah.. harap-harap semuanya berjalan dengan baik.. Blush aku sesi ke 4/2009 .. tengok dari senarai nama ramai yang aku tak kenal.. dari johor... dari negeri sembilan.. dari putrajaya.. ehmmm. dari melaka 2-3 orang je yang aku perasan.. lain-lain aku memang hampagas.. tak kenal orang.. Frown

jadi kengkawan.. mari bersama-sama saya menghoneymoontel kan diri... kalau rasa-rasa boring.. kita boleh pergi berkelah.. sebab depan hotel je adalah lautan yang luas.. boleh berkhemah ok.. tapi pastikan ada permit!! ha ha ha.. LargeGasp

nota kakitanganku : bile nak berhoneymoontel mo dak mucuk nie.. Frown lambat lagi nak balik.. Crying kegersangan.. harus berhoneymoontel mo orang lain nie.. Heart (guwauuuu.. guwauuuu jerkk!! Grin )

2 kUs-kUs:

rizz on March 30, 2009 at 7:13 PM said...

wahh honeyoon bgai hehee

<< s| teD| yanG GOmuK >> on March 31, 2009 at 3:44 PM said...

hik hik hik.. bukan honeymoon.. honeymontel lah...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting