Thursday, May 26, 2011

Berita Harian Online | Keputusan lelaki tukar nama wanita 18 Julai : Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz. Nama anDa sanGat InDaH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM



Berita Harian Online | Keputusan lelaki tukar nama wanita 18 Julai

Mengapa mahu tukar nama kepada Aleesha Farhana? Saya tahu awak sudah tukar jantina atas alasan naluri awak lebih kepada kewanitaan, tetapi awak sudah habis fikir? Sudah kaji sedalam-dalamnya? Su

Saya berharap dan berdoa agar permohonan awak di tolak. Kenapa? Saya bukan iri hati saya gusar lebih ramai lagi Mohd Hafiz atau Mohd Faiz yang sudah bertukar nama kepada Zaiton atau Salmiah akan ke mahkamah dan memohon perkara yang sama.

Semoga niat dan hati awak akan berubah. Kembalilah ke pangkal jalan. Dunia ini sudah tua dan sudah hampir sampai ke penghujungnya.

Nauzubillahi min zalik..





14 kUs-kUs:

NuR si CiKGu RiBeNa on May 25, 2011 at 8:13 PM said...

nama asal lagi sedap..
nama baru tu komersial je...
tak sesuai..

utk baby ok la..

relevan on May 25, 2011 at 8:21 PM said...

Tu dia..

ejaMaria on May 25, 2011 at 8:53 PM said...

pakai tudung... tutup aurat ?

ejaMaria on May 25, 2011 at 8:55 PM said...

oh... lupa mahkamah kena check juga kalau2 dia asal khunsa... klu betul khunsa... boleh kan... tapi kalau lelaki tulen... wallahualam

hani@debumelukut on May 25, 2011 at 9:03 PM said...

Kesian mak bapak dia...

Salmia on May 25, 2011 at 9:03 PM said...

salmiah?

uiks, nama sy tu.. tp sy tulen.. hahahah :p

CintaZulaikha on May 25, 2011 at 9:07 PM said...

humm..tak tau la nak buat apa ngn org cenggini~~

baincardin on May 25, 2011 at 10:56 PM said...

sama2lah kita doakan yg terbaik utk dirinya dan diri kita juga, amin...:)

zino on May 25, 2011 at 11:37 PM said...

mahkamah kenalah buat keputusan yg bijaksana...

Admin Blog PAS Bera on May 26, 2011 at 12:19 AM said...

berkongsi kebimbangan masyarakat.

http://pasberapahang.blogspot.com

arekymz mukmeen on May 26, 2011 at 12:28 AM said...

ape punye perangai la ni.
haiyaa.
susah btol nak ckp.

Miss Ieza on May 26, 2011 at 3:57 AM said...

dunia akhir zaman.. camtulaa..
kalo kerajaan benar mahkamah luluskan, mmg nak mamposlah.
jgn harap lulus!

m.q on May 26, 2011 at 8:04 AM said...

semoga mahkamah menolak
semoga budak ni insaf

Tok Pawi on May 26, 2011 at 12:04 PM said...

nak buat macam mana? dia dah potong buang anu nya. nak jadi lelaki semula dah tak boleh.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting