Friday, May 06, 2011

ConTesT : BerI NaMa GenG PoPia. aDa cenDerHaTi Di BerI. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Teruknya saya. Sudah dua bulan usia Geng Popia tapi nama masih belum di beri. Saya panggil ikut suka saja. Muka serabutlah. Kepala Bulatlah. Fungus Banyaklah. Budak bisullah. Aduhai. Entah apa-apa.

Jadi saya mahu minta bantuan rakan-rakan menamakan Geng Popia saya boleh? Caranya sangat mudah. Lihat gambar dan label, namakan mereka seperti syarat di bawah : -

Photobucket

Geng Popia Satu -GP1 ( Jantan )

Photobucket

Geng Popia Dua -GP2 (Jantan )


Photobucket

Geng Popia Tiga -GP3 ( Jantan )

Photobucket

Geng Popia Empat -GP 4 ( Betina )

Kamu hanya perlu menaip di ruangan komen nama yang di cadangkan seperti :

GP 1 - Dolah
GP 2 - Leman
GP 3 - Karim
GP 4 - Bedah

Penyertaan juga di buka di Facebook dan laman KTAJ.

Caranya sama. Hanya taip label Geng Popia tersebut dan namakan.

Nama tidak perlu panjang berjela. Cukup dua suku kata sahaja seperti 'Lala, Lili, Lulu dan Lolo'.

Ha ha ha ha ha.. Sejarah nama-nama kucing saya semuanya pendek dan ringkas. =)) Sila komen dengan nama atau tinggalkan emel. Saya tidak bertanggungjawab jika kamu menang dan sukar untuk di hubungi.

Hadiahnya hanya sedikit cenderhati sebagai tanda terima kasih dan kenang-kenangan.

'Contest' di buka mulai daripada 'entry' ini di papar sehingga di beritahu kelak.

Selamat memberi nama dan semoga ianya menarik minat saya untuk memilih nama yang kamu syorkan. InsyaAllah. =))

Nota kakitanganku : =))





24 kUs-kUs:

Shu Shinju on May 5, 2011 at 4:03 PM said...

GP 1 - KIKI
GP 2 - TOMPOK
GP 3 - CAPANG
GP 4 - SHY SHY

hahahaha...ok x???

Shu Shinju on May 5, 2011 at 4:03 PM said...

GP 1 - KIKI
GP 2 - TOMPOK
GP 3 - CAPANG
GP 4 - SHY SHY

hahahaha...ok x???

pinksky82 on May 5, 2011 at 4:21 PM said...

GP1 - Long
GP2 - Ngah
GP3 - Ateh
GP4 - Ucu

Southern-Girl on May 5, 2011 at 4:23 PM said...

GP1 - ATan
GP2 - ATin
GP3 - ATen
GP4 - ATun (pasal dia je betina)

NoRa on May 5, 2011 at 4:26 PM said...

GP1 - CHiMoK
GP2 - CHoRaNG
GP3 - SaDLY
GP4 - PeaH

hahaha...saja2 sesuka...

Afiqah Nabilah on May 5, 2011 at 4:28 PM said...

GP1-Coco
GP2-Rio
GP3-Leo
GP4-Kitty

Farhana Jaafar on May 5, 2011 at 7:30 PM said...

GP1-Shiro
GP2-Kyo
GP3-Boboy
GP4-Bella

honeysue on May 5, 2011 at 8:45 PM said...

GP1: Epi
GP2: Edi
GP3: Eri
GP4: Ela (utk yg betina)

SabmYzSa on May 5, 2011 at 8:54 PM said...

GP1 : MOLAT
GP2 : EMOT
GP3 : SHIRO
GP4 : BELLA

deena awanis on May 5, 2011 at 8:55 PM said...

jatuh hati lah tengok GP2..kalau menang, kasik dia as cenderahati boleh??=D

GP1 - Milo
GP2 - Mono
GP3 - Meon
GP4 - Maya

RAF on May 5, 2011 at 9:06 PM said...

GP1-OMEY
GP2-CIKO
GP3-BABY
GP4-ABU
aenataurus86@gmail.com

georgiana muni said...

1.AcH0
2.EnC3m
3.Amb@
4.OiTom

~hehehe==>macho, hensem, selamba, dan itam...mmg ngam...he3~

RAF on May 5, 2011 at 10:22 PM said...

TUKAR..BABY NGN ABU..GP3 ABU,GP4 BABY

azureEn on May 6, 2011 at 1:09 AM said...

GP 1 - Popiah Basah
GP 2 - Popiah Goreng
GP 3 - Crispy Popiah
GP 4 - Mini Popiah

=PP

Suara Kalbu on May 6, 2011 at 2:00 AM said...

GP1 = BOBOT
GP2 = BIEBER
GP3 = BOBOY
GP4 = PIDOT

Email : idamanja_79@yahoo.com

Fadzillah Kamarudin on May 6, 2011 at 11:36 AM said...

GP 1 - Boboy
GP 2 - Bobby
GP 3 - Beba
GP 4 - Bebo

Farzley on May 6, 2011 at 12:24 PM said...

GP 1 - uteh (Si Puteh )
GP 2 - jerry
GP 3 - ateng
GP 4 - Si tecit

Azraf said...

1. Ayen
2. Apeng
3. Ipeng
4. Alang

Hahaha, ntah ape-ape ntah nama dikasik :p

ULtradya on May 6, 2011 at 5:51 PM said...

GP 1 - po'teh
GP 2 - po'tam
GP 3 - po'mey
GP 4 - po'lang

hehehehehh depan ada po sbb depa gang popia V2

sayangsayangibu on May 6, 2011 at 9:26 PM said...

cima-yg pempuan
awe
nyai
bell

akk pun suka kucing, tp tak berkesempatan nak membela
tp banyak kucing terbiar yg akk bagi makan dan ada nama
yg seronok bila dia nampak akk memang mengiau sbb nak makan, bila panggil akk tak nampak diorang panggil je..mesti diorang datang (,")

micah
shima
awang
tikus
zoro
uiiksss..banyak lagi tak ingat
kesian kucing terbiar kan..?

Shaz Alina on May 8, 2011 at 11:03 AM said...

GP 1 - Roma
GP 2 - Romey
GP 3 - Roney
GP 4 - Rona

hik2~ miauww... purr~ =^..^=

umi_e on May 8, 2011 at 4:04 PM said...

Assalam...

Nak join juga tapi seperti kucing2 di rumah - nama kena bermakna ;)

GP4 - Dhiya (Cahaya)
GP3 - Dain (Penyeru/pemanggil)
GP2 - Dani (Dekat)
GP1 - Difa (Pertahanan)

atau

GP4 - Tuhfah (Hadiah)
GP3 - Tazim (Anugerah)
GP2 - Taqi (Bertaqwa)
GP1 - Thomi (Tinggi)

sesemut on May 10, 2011 at 12:16 PM said...

Ok tedi .. i pon nak suggest:
GP1: syahdu ( sebab mata dia macam sayu syahdu jer padang)
GP2: BB ( short for Big Boss- he seems like he'll be the big boss among them)
GP3: MJ ( muka dia macam Michael jackson, seriously ok)
GP4 : Intan ( the only gems among them)

sekian.

sweet_bear on May 11, 2011 at 10:27 AM said...

salam..saya pun nak cuba beri nama kucing cik tedi ye...

GP1: CK (calvin klein)
GP2: LV (louis vuitton)
GP3: MJ (marc jacobs)
GP4: JC (jimmy choo)

p/s: nama sume inspirasi dr jenama handbag..hehee

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting