Monday, September 12, 2011

SanDarkan PaDa PeruT BunciTku!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Photobucket

Dak Onchet pasrah saja bila badan montok di jadikan bantal oleh Pakcik Oghen!







4 kUs-kUs:

cacamarba on September 12, 2011 at 11:06 PM said...

elok la tu..sama2 gumuk.. :p

m.q on September 13, 2011 at 8:04 AM said...

muka tak puas hati tu...
hehehe

Miss Kimi on September 13, 2011 at 9:05 AM said...

Heee.. saya suka kucing.. dan saya suka penulisan dalam belog ni... tapi baru je dapat update pasal entri2 terkini kat belog ni sebab saya bercuti panjang....

saya tak paham tentang kes yang facebook tu... apa sebenarnya eh... dah cuba baca entri2 lepas, tapi tak dapat nak paham lagi...

apa2 pun, saya suka kucing2 kamo..!! =)

reha said...

kak...sebooolat itu ke peghot dak onchet skrg =)) moncet ke gomok tuh =))

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting