Thursday, September 15, 2011

SayA MinTa maaF. SayA GaGaL. SayA SuDah cuBa seDayA uPaYa. =((

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:50 PM
Photobucket

Ini kali pertama saya kehilangan anak kucing. Rasanya sangat hiba dan tiada terluah dengan kata-kata. Umurnya baru satu bulan setengah.

Sejak GPV1, GPV2 dan GPV3 semuaya sejahtera sahaja.

Tapi untuk GPV4 ianya betul-betul dugaan.

Adakah kesilapan saya kerana tanpa usul periksa saya menerima kehadiran 3 ekor budak milik jiran saya yang kehilangan ibu? Satukan mereka kemudian saling berjangkit-jangkit penyakit bila 7 ekor menyusu dari ibu yang sama?

Saya minta maaf,
Saya rasa saya sudah buat yang terbaik. Rupanya tidak. Saya gagal kali ini. Kegagalan ini sangat perit untuk saya terima. Saya akur. Pasrah

Saya minta maaf ya?

=((





11 kUs-kUs:

Collin on September 15, 2011 at 10:43 PM said...

jadikan ia sebagai pengalaman ya tedi. dun blame urself too much.. steady k :)

cacamarba on September 15, 2011 at 11:07 PM said...
This comment has been removed by the author.
cacamarba on September 15, 2011 at 11:11 PM said...

sabarlah..yg dh pergi tu ketentuan.yang penting kita dh usaha..ok.chill.u hav done a great job.:)

Ary on September 15, 2011 at 11:55 PM said...

sabarlah yer...adik akk pun pernah menangis dan sedih sangat bila kucing dia mati..tapi nak buat camnakan?

ULtradya on September 16, 2011 at 1:39 AM said...

sabarlah tedi..nti jumpa di SANA..dia akan menanti tedi...tanam dgn plastik skali ka?

ABOUT US on September 16, 2011 at 2:49 AM said...

rasanya baik lepas ni jgn tanam dgn plastik, plastikkan susah reput, camne dgn kucin tu nanti, bangkai dia akan kembung dlm plastik tu? kalo kucing tu skali dgn tanah without plastik, at least proses pereputan dia secara semulajadi. sekadar pandangan :)

Anonymous said...

You dah buat yang TERBAIK...walau pon kadang2 org tak faham.... TQ.

Anonymous said...

Kadangkala yang pergi itu lebih baik and Allah lebih mengetahui sebab-sebabnya. You have done your best. Hugs!

Shahira Fizuni on September 18, 2011 at 1:32 AM said...

kenape ditanam dengan plastik?
lebih elok ditanam mcm tu saje..
semoga tabah m'hadapi ujian dari ALLAH S.W.T.

Anonymous said...

Why plastic #@##$^%#$#@

Anonymous said...

npe tanam dgn plastik..kesian kucing awk tu walaupn da mati.bertahun la duk dlm tu sb plastik sgt susah nk terhapus.seelokny balut la dgn kain tk pn dgn tisu pn boleh..tp plastik sgt tk bleh terima

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting