Wednesday, October 19, 2011

worDLess weDnesDay #2 : si maTa BiRu. naManyA B.I.R.U. Si JaLanan yanG suDah 2 minGGu BersaMa. MuLut sanGat BecoK!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:38 PM










6 kUs-kUs:

Rosmawati Yusof on October 19, 2011 at 1:17 PM said...

Uh... anak omputih dok kat melaka..

ctpayong on October 19, 2011 at 2:14 PM said...

wah, takyah nak pakai contact lens biru...biru mata hitamnya...

m.q on October 19, 2011 at 3:01 PM said...

cantik matanya :)

rindu kat si putih said...

macam my cat la.. dia mcm kucing siam, mata biru, ekor panjang tapi bengkok kat hujung, jantan tapi penakut, dia akan menyorok dari semua orang kecuali saya, bila tidur, dia akan duduk kat kepala dan menekan nekan kepala dengan tangan die..

tapi sayang, orang tak suka saya bele kucing, dalam diam kene buang, saya carik balik, jumpe, pastu lepas tu hilang balik.. sedih jugak la sebulan..

nak buat macam mana, kene la terime kenyataan.. sedihnyer..

Anonymous said...

Saya pon ada seekor.. namanya putih n matanya biru.. tak tahu dapat dari mana sebab emak dia kucing kampung.. baru2 ni dia kena kurap... teruk sungguh.. sampai abis bulu dia gugur.. kesian saya menengoknya.. iyelah umur pon baru dua bulan... saya ubat cara tradisional.. guna minyak jelantah ikan.. lumur kat badan dia... alhamdulillah baik pulak... sekarang dia dah comel.. tapi dia dapat nama gelaran "Teh Kurapan".... dan diakui mulut dia lepas baik dari sakit kurap ni bising aje... membebel aje... pelik jugak.. lagi dilayan berborak lagi menjadi,

Anonymous said...

Sangat cantik la beliau~ tlg gegetkan telinga beliau on behalf ye..tq~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting