Monday, November 23, 2009

aDa Dua PerkaRa |ng|n D| Ber|tahU SecarA R|nGkas!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:07 AM
Perkara Pertama :

Semalam aku buat acara 'pembersihan' blog yang aku ikut (baca: follow) . Lebih 100 blog yang aku padam. Yang tidak aktif, yang tidak lagi wujud dan yang suka-suka ikut aku dan aku pun suka-suka ikut beliau balik! Oleh kerana kapasiti sepatutnya hanya 300 sahaja aku tanpa rela telah meng'unfollow' mereka yang terlibat bagi memudahkan aku ikut blogger yang aktif di sini.

Seandainya kamu rasa aku TIDAK PATUT mengunfollow kamu, sila beritahu dan aku akan ikut kamu semula. Sekiranya juga kamu rasa yang kamu aktif di sini tetapi aku tidak ikut kamu selama ini juga kamu boleh beritahu agar aku dapat ikut.

Perkara kedua : Audit sedang berjalan. Aku tempatkan beliau di perpustakaan. 23 hingga 24 November 2009. Juruaudit seorang perempuan. Muka biasalah mesti nampak 'ganas' (Baca : Serius ) Tolonglah sama-sama berdoa agar semuanya lancar. Terima kasih

Nota kakitanganku : Sekatan jalanraya masih di lakukan. G.I.L.A!!!






20 kUs-kUs:

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on November 23, 2009 at 11:26 AM said...

blog ku tersenarai dlm kategori mana cik tedi..

huhu..
doaku dari jauh agar wanita itu menjadi jinak...
hikhik

smile ok..

syaf on November 23, 2009 at 11:26 AM said...

hahah lame dah x buat pembersihan ni
i punyer u buang kah...nanges aku

Unknown on November 23, 2009 at 11:30 AM said...

aku tak sampau hati meng"unfollow" orang. hahahaha. tapi aku pernah buat :p

DramaQueen on November 23, 2009 at 11:36 AM said...

mana blog aku ni..aku kan gila pablisiti...

sekatan jalan raya? aku rasa dak utih sabotaj ko... mungkin beliaw suruh polis menjalankannya keran ko mencabul maruah beliaw dengan menyiarkan gambar telur 2 biji tu..wakakakka...

ted.. lagi la gambar dak utih..aku rindu beliaw :D

F.Aminurrashidd on November 23, 2009 at 11:46 AM said...

yup.. aku suka kalo mereka follow dan ikuti segala aper yg kiter tulis.. bukan sekadar follow utk menaikkan angka pengikut dalam belog mereka.. dan diam not responding.. hehehe Follow jika suka sahaja.. same macam aku.. =)

Yuki Yusuf on November 23, 2009 at 11:55 AM said...

Tedi tak buang yuki kan kan??

yakin


yakin



kan??-----> tak yakin

hehe~

[z@ck] on November 23, 2009 at 11:57 AM said...

ah ha! ak pn cm 2..nyemak blog list je klu da smpi 6 bulan x update..huhuhu

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on November 23, 2009 at 11:58 AM said...

kasihan pada penoreh2 getah itu :(

PuanPepel on November 23, 2009 at 11:59 AM said...

aku yakin ko tak buang aku...wakaka....


~aku stuju ngn kak GG ar.. dak utih sabotaj ko tu...ekeke

Alimaz-Kembara Terasing on November 23, 2009 at 11:59 AM said...

salam tedi...saya masuk blog tedi sebab nak berkawan dan baca tulisan tedi...saya suka(bukan memuji tapi Ikhlas)sebab apa yang tedi tulis simple dan ada yang lucu..sometimes....tak kisah la tedi nak add saya ka tak..tu terpulang...yang penting tedi suka kawan dgn saya.....tedi suka ker kawan dgn alimaz nih....sila jawab yer tedi....

cheryna zamrinor on November 23, 2009 at 12:22 PM said...

aku tak pernah clear bahagian follow tuh sebab macam takde masa langsung nak clear. tp part aku punya blog list, aku particular sket. kalau jenis2 yang agak2 aku kena delete, aku delete.

dan aku juga pernah delete org yang aku tak suka postingnya. selepas lebih 10 posting aku baca dan aku rasakan tak sesuai, aku mintak maaf dan delete.

persoalannya, kejam ke?

aku pun pernah didelete org sebelum nieh...

Ms.Lilies on November 23, 2009 at 12:33 PM said...

Ramai betul org sapu2 blog skrg ni...blk ni aku nak sapu2 blog aku gakla :)

[s][u][e][h][a][n][n] on November 23, 2009 at 12:47 PM said...

hope sumenya ok.. wah masih ade sekatan lagi??? huhuhuhu

Dak Wan® on November 23, 2009 at 1:11 PM said...

Klu tak update lebih 6 bulan, patut clear arr tu...

Solehah on November 23, 2009 at 1:17 PM said...

aku doakan yg terbaik utk kamu tedi..

atyn.azhar on November 23, 2009 at 1:27 PM said...

yeah .. atyn kembali bila mbaca entri neh . haha ;)
mainmain ...

go ted| go dak utih !

Unknown on November 23, 2009 at 1:52 PM said...

seramnya...hahahha

Anonymous said...

hahaha....perlu ke kita follow orang tu sebab dia promote suruh kita follow dia....hahaha..tak kesah punnnnn..yang penting selagi isi entry menarik dibaca..ambe tetap singgah...betul tak tedi...lagi satu muka ganas ye..ambe suggestkan kome buat muka ayu plak..hahahaha

Faarihin on November 23, 2009 at 9:25 PM said...

Salam..
wah.. blog saya macam mana plak?
adakah dalam kategori yg dibersihkan? huhuhu.. adeh.. sedeh andai telah dibersihkan..

white rose on November 24, 2009 at 12:39 AM said...

mudah2an hati akak sntiasa cekal & tabah...ahaks...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting