Tuesday, November 03, 2009

SaSar GaD|s mOnteL KaLow!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:50 PM
Opss!! Okey! Sebenarnya tajuknya hanya 'Sasar Gadis Motel'. Aku tertarik dengan berita ini yang aku baca dari Harian Metro Online.

Serba sedikit, Mamat Kasanova hingusan ini suka cari gadis-gadis montel atau badan berisi untuk di kikis duitnya sehingga habis. Motif? Mahu kaya cepatlah.

Kenapa sasarannya gadis montel? Mungkin gadis montel atau debab susah untuk cari teman lelaki dan bila seseorang lelaki hadir dan memberi kata-kata manis dia cepat tergoda dan cair macam aiskrim. Di dalam kes ini majoriti mangsanya adalah remaja belasan tahun yang masih menuntut. Wang biasiswa ada. Wang pinjaman pelajaran ada. Huh! Habis untuk jantan hingusan itu sahaja. Sudah habis di kikiskan duit orang itu, selamat tinggal sahajalah jawabnya.

Mamat kasanova.

Marilah mengorat aku! Aku pun kategori montel juga. Tapi sebelum kau makan duit aku, aku bagi kau makan penyepak dulu.

La la la la...

Nota kakitanganku : Wahai gadis. Janganlah mudah menurut kata nafsu sehingga lupa ibu dan bapa yang menunggu dengan penuh kerisauan....






30 kUs-kUs:

Tie on November 3, 2009 at 8:55 PM said...

Macam-macam orang sekarang ni... tak terfikir akal innocent kita, ekekeke.....

Maiyah on November 3, 2009 at 9:29 PM said...

yelah.. makan dia dulu sblum dia mkn bdn yg montel, org skrg mmg slalu nak cari duit mudah :)

Anisa on November 3, 2009 at 9:36 PM said...

setuju sgt dgn entri ni..
gadis2 tu jgn mudah terpengaruh dgn laki2 ni..
ramai yg agak buaya.
:))

Beruwang on November 3, 2009 at 9:49 PM said...

yang penting kena nilai ( bukan nilai 3 tau) kalau ada tiba tiba mamat cakap suka kat gadis montel ..

Watierman on November 3, 2009 at 10:17 PM said...

Bagi semua Anak gadis diluar sana..tak kiralah apa saiz kamu...jaga...berhati-hati...setiap teguran dari orang yang terdahulu...bersebab...beringat sebelum terkena....Jangan sampai nasi telah menjadi bubur!!!

leadleedeea on November 3, 2009 at 10:30 PM said...

yup..lead stuju yg perempuan mudah jatuh cinta ngan lelaki esp yg pandai mengayat n ayat2 diorg mmg power tak hengat..

so, girls out there...please laa jgn mudah terpedaya ok?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on November 3, 2009 at 10:49 PM said...

susah la nak cari lelaki yg betol2 jujur zaman skrg ni....

Catwoman on November 3, 2009 at 11:01 PM said...

Salam Tuan Rumah.....

Sy tumpang lalu membaca di sini.
:)

Salam ukhwah dari sy.


http://zymasaad.blogspot.com/

Unknown on November 3, 2009 at 11:15 PM said...

nak sepak nanti panggil aku.. aku nak tumpang sama.. dh lama aku tak lepaskan geram ni..

mamai on November 3, 2009 at 11:26 PM said...

jgn terlalu konfident hehehe nanti aku takut kamu yang di makan tedi...kai suruh dak itam or dak kimo servey dulu

DramaQueen on November 3, 2009 at 11:36 PM said...

ted..apape pon klu ko g deting, sila bawak dak kimo..tengok kene cakar ke tak mamat kasanova tu..silap2 bukan jadik kasanova lagi..terus jadik kasapnomata...wakakak..

kawie2020 on November 3, 2009 at 11:36 PM said...

siapa bilang gadis montel tak menarik, tak menawan hati, tiada memikat....

lel on November 3, 2009 at 11:50 PM said...

aku pun suka lelaki montel!

khasyikelvin_ on November 4, 2009 at 12:12 AM said...

lempang jer org cenggitu.
ian rase nak lempang jer dak
plagiat tuh.
ngok sungguh!

Cetusan on November 4, 2009 at 12:13 AM said...

jujur ??jujur bila ada wang

amboi ganaz juga yerr..

lagi montel lagi ganass..


serik sekali tahun depan lupa balik..

khasyikelvin_ on November 4, 2009 at 12:33 AM said...

ouh,
dak yg kutuk dak utih tu,
rasa cam nak sekeh jer.
ngok ngek ler dia!

PuanPepel on November 4, 2009 at 12:57 AM said...

erk..
memang2...
my fren snirik kene gitu..
tada hati punya olang..
jom sepak beramai2...

Samaira on November 4, 2009 at 1:00 AM said...

yes btol tu
jgn mudah kasi duit kt org
even pakwe pun
bkn laki
laki pun kena berpada2 gak hehe

farah on November 4, 2009 at 1:18 AM said...

tak gentleman langsung lelaki yg suka pakai duit perempuan.

heh.

Budak Malu818 on November 4, 2009 at 5:58 AM said...

buat aper la mkan orang..
mkn nasik sudah la..

tipu orang,orang tipu kita balik..
lama2,kasanova 2,terperangkap jugak ngn permainan diri sendirik..

Budak Malu818 on November 4, 2009 at 5:59 AM said...

@farah,
mcm mane plak,dengan perempuan yang ske makan duit laki?

on November 4, 2009 at 7:34 AM said...

saya tak montel...
tp saya gebu
hehehhee

Nakamura Kazuki on November 4, 2009 at 7:42 AM said...

hahaha...so gadis2 tu la...jangan mudah terpedaya dengan janji2 ice cream lelaki...silap2 bukan ice je tak dpat..batang ice cream pun takderrrrrr..hahaha..so kalau nka makan ice cream beli je sendiri kat kedai..untung2 bleh menang hadiah...

mama affan on November 4, 2009 at 8:04 AM said...

stj sgt ngn en3 ni..kwn2 prmpn kat luar sana..berhati2 la dgn kaum lelaki..yg mudah jer nampak kesempatan pd kita2 yg lemah ni..huhu..

Unknown on November 4, 2009 at 8:06 AM said...

huwaaaaaaaaaaaa
ni yg aku takut..aku gadis montelll huhuhu
eh cop! aku gadis ke? hehehehe

Anonymous said...

Aslmualaikum.

tp susah jugk kn? mn tau de org tu btoi2 ikhlas...emm

yusuf

[s][u][e][h][a][n][n] on November 4, 2009 at 9:25 AM said...

huhu aku pun montel gak..mmmm aku perlu berhati2 ni walaupun aku ni tidaklah berharta...wawawa

CEOMesinTaip on November 4, 2009 at 10:20 AM said...

skunk nie macam-macam perangai adekan..pelik..pelik...hehehehe...

Amal on November 4, 2009 at 7:18 PM said...

aku pon montel.
die tak ngorat pun.
ted|, kite lumba siape yg die nak ngorat dulu ok?

Softtouch [Hanim] on November 5, 2009 at 11:55 AM said...

ala tedi xsemestinya gadis montel jer dia aim..pkok pangkalnya hati kita jgnlah mudah sgt terpedaya ngan laki buaya darat nie...gadis x montel pun byk yg kene jer kan....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting