Tuesday, November 03, 2009

SaNgaP? MenGuaP? BerkUaP?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:30 PM
Photobucket

DakUtih : Bos! Kenapa guna gambar aku menguap? Bukan aku yang mengantuk!
Aku : Gambar kau mewakili akulah.
Dak Utih : Buruknya kau menguap Bos!!
Aku : Yang buruk siapa ya? AKu yang menguap itu!
Dak Utih : Sob sob sob.. Pujuk aku Bos!
Aku : Malas nak layan!!

Nota kakitanganku : Masih sibuk mengemaskini dokumen-dokumen untuk pra-audit Khamis ini dan Audit pada 23&24 November 2009. Boleh atau tidak ZZzzzzZZ sekarang?




22 kUs-kUs:

PuanPepel on November 3, 2009 at 3:27 PM said...

hoh...... 100 ekor lalat bleh terbang masuk serentak nih.....

QuEeN Of 2 Heroes on November 3, 2009 at 3:28 PM said...

tutup mulut cepat...nanti masuk lalat!hahaha :p

Tirana on November 3, 2009 at 3:31 PM said...

kucing menguap tak tutup mulut, nampak comel tapi kalau kita menguap tak tutup mulut adoilaaa..tak dapat nak digambarkan..hehehe

Watierman on November 3, 2009 at 3:33 PM said...

Uish ...Dak berdua ni menguap tak tau nak tutup mulut....

Berkuap kenapa???...Dak Utih Boss ko makan apa...nganga sampai bekuap...ni!!

Tengku Puteri on November 3, 2009 at 3:41 PM said...

pergh...luasnya nganga mulut..

Samaira on November 3, 2009 at 3:46 PM said...

sgt machoooo dak utihhh !!! hehehe

Unknown on November 3, 2009 at 4:06 PM said...

zzzzzz....
hahah
kerja..kerja...

atyn.azhar on November 3, 2009 at 4:45 PM said...

kirim salam kat utih . aku geram bial tengok kucing ! lagi2 gigi taring dia !

eiza in the house.. on November 3, 2009 at 4:56 PM said...

cutenya dia...nak gigit2 hehe..

ASYIQ on November 3, 2009 at 5:29 PM said...

Isy...akak tak suka dak Bulat menguap mcm ni....busuk skit bau dia.

Apa2 pun, apa yg kucin buat smuanya comel...haha.

sharamli on November 3, 2009 at 5:30 PM said...

sempat lgik snap gamb0...

Relevan on November 3, 2009 at 5:42 PM said...

tak senonoh betul dak tih ni...boss dia nguap macam ni jugak ke?..

Maiyah on November 3, 2009 at 6:05 PM said...

dak tih posing baikkk punyer :D

Cetusan on November 3, 2009 at 6:13 PM said...

psst ada sesapa boleh latih sang kucing mengurut tak,
contoh,letak sesudu susu di lengan hhee

cheryna zamrinor on November 3, 2009 at 7:06 PM said...

utih...tuh menguap ke teruja tgk cicak tuh?

selamat berusaha tedi! sian ko keje banyak. tapi takpe, iron lady sure leh buat!

khasyikelvin_ on November 3, 2009 at 7:41 PM said...

tedi,
neh awat dok
menguap jer neh?
hohoho...

niaharaf on November 3, 2009 at 7:45 PM said...

bahaha.kalo aku jadik dak utih aku akan cakap - i berhenti!tak payah tunggu bos pecat.bos menjatuhkan saham saya.macam mana saya nak ngorat kucing lain nanti.bos mmg kejam

Suriati Suhaimi on November 3, 2009 at 7:48 PM said...

mcm2 la..
setiap bce blog ni
msti leh release tension...

Solehah on November 3, 2009 at 7:57 PM said...

huhu..bila ade keje , ada seribu rasa..ngantuk la, sakit kepala la..ajaib oo penyakit tu kan?

DramaQueen on November 3, 2009 at 8:27 PM said...

wei dak utih.. dari ko nguap tu, baik ko tolong bos ko kemas dokumen tu ha..kesian aku kat beliaw.. bz semedang..

ko makan petai ye tadi dak utih..bau smpai kesini.. hishh.... ko ni dak utih.... geram aku la..

p/s: dak utih..ko tolong btaw bos ko.. lagu kat blog ni killer la.. aku rasa nak terbelelek dengar lagu nih.. syahdu gilerr... ekkeke..sanggup aku duk kat blog bos ko ni namblas jam demi nak dengar lagu nih..

Unknown on November 4, 2009 at 8:06 AM said...

hahahaha kucen menguap pun ko snap ek tedi...ko dah takde keje ek :P
pekata snap plak gambo ko tepek cni, tak penah aku tgk gambo ko..

Amal on November 4, 2009 at 7:19 PM said...

terkuap2 pon boleh.
hihi
rehat2 la jugak ted|..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting