Tuesday, July 12, 2011

mStar Online : Pelajar UMT Didakwa Hina Lagu Negaraku

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

mStar Online : Pelajar UMT Didakwa Hina Lagu Negaraku





6 kUs-kUs:

kisah gadis stay up late on July 12, 2011 at 2:01 AM said...

apa nk jadi dh..

dia tu pelajar dari terengganu jugak ke?? huhu

Faaein Talip Roy on July 12, 2011 at 7:51 AM said...

hmmm...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ on July 12, 2011 at 8:05 AM said...

huh....ni la belia kita...banyak yang tak reti nak bersyukur...hantar je dok kat israel ...kasi dia kenal ape itu nikmat hidup ......

Anonymous said...

budak macam ni, dulu kecik2 suruh je tok mudim potong habis bende dia tu.. setakat nak bising di FB, kalau berani pegi la ofis Najib ke, depan istana negara ke, haaa..nyanyi la.. eehh eehh... i pulak emo.. :P

Bila Ku Kata Cinta... on July 12, 2011 at 10:42 AM said...

carik publisiti murahan..nak cepat glamer lah tuh

lynn on July 12, 2011 at 11:02 AM said...

mesti dia ni lupa diri

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting