Sunday, July 17, 2011

sanGkar KucinG Baru 60% siaP. TaPi suDah aDa PerasmI. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:09 AM
Photobucket

Ini perasminya walaupun dia tahu sangkar ini bukan untuk dirinya.

Photobucket

Tadaaaaa.... Sebelah kiri bawah hanya letak jaring. Senang kalau letak kotak pasir. =))

Photobucket

Tangga yang comel. Hik hik hik... Kalau budak kecil mesti guna tangga. Kalau yang sudah besar gedabak, mesti main loncat sajakan?? =))


Photobucket

Setiap tingkat ada pintu. Senang kalau mahu bersihkan. =))


Ingatkan mahu buat dua, tetapi mengapa tamakkan? Bukankah sudah ada 2 sangkar besar. Kalau rumah kucing sudah siap, sah-sahlah budak-budak akan di lepaskan begitu saja. Jadi ada sangkar besar yang kosong.

Bajet boleh di alihkan buat yang lain. He he he he...

Harap rumah kucing saya dapat siap sebelum puasa. Yang 'basic' pun cukuplah asalkan dapat pindahkan budak-budak dulu. Kasihan. Sudah semakin besar, sangkar 3 tingkat macam tidak muat untuk 4 ekor. Jadi bergilir-gilir salah seekor kena tidur luar bersama Abang Onchet dan Kakak Em. Ekekekekke...

Alhamdulillah... =))





8 kUs-kUs:

Anonymous said...

best la rumah memeng nih... ^_^
[aRd]

Anonymous said...

Harap support page kami ye.. :)
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Sayang-Amina/163892363683201?sk=wall

Anonymous said...

buat sendiri? boleh order tak? serius ni :)

sI tEDI on July 17, 2011 at 12:08 AM said...

anon 1 : TQ
anon 2 : orait!
anon 3 : erk! Tidak ambil tempahan!

umi_e on July 17, 2011 at 6:35 AM said...

Tahniah!

Kalau buat 'house warming' jangan lupa jemput kami semua ya :p

zino on July 17, 2011 at 7:58 AM said...

kiranya kucing dah dapat kondo la.. hehe

::blog anak jawer:: on July 17, 2011 at 9:30 AM said...

cantik la... dh mcm banglo... bebas la kucing2 nk keluar masuk le pas ni...hehe

BTW... do "like" my page kat my blog ye... thank...

etty on July 18, 2011 at 9:40 AM said...

wah sikit punya cantik, kita pun nk tumpang semalam dua ni....hahaha....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting