Saturday, April 02, 2011

aDa BuDak eJek-eJek akU Dan akU CucUk LiDah Dia. Dia MenanGis TeresAk-esaK Dan MenyOroK! GaranG kE akU?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket

Nampak tidak budak yang ejek aku itu.

Aku datang dekat dia, cucuk lidah dia dari cermin tingkap, dia menyorok.

Aku pergi ke kereta semula dia keluarkan lagi kepala dia. Ejek aku!

Aku datang dia nyorok.

EEEeeeeEEee...

Photobucket

Pakcik Oghen masa mahu ambil dia balik. Dia sudah boleh berdiri sudah cukup buat aku seronok sebab sebelum in dia mahu angkat badan pun tidak larat!

Pagi tadi aku sudah keluarkan dia dari sangkar.Seronok nampak dia. Ceria saja. Sudah berjala-jalan melawat kawasan.

Cuma dia kerap buang air. Kelyar tapi sedikit-sedikit. Aku sudah beli barli.
Nanti aku rebuskan untuk kau okey Pakcik Oghen. =))

N0ta kakitanganku : =))





8 kUs-kUs:

habsahharun on April 1, 2011 at 8:25 PM said...

pakcik oghen dah sihat ye..
alhmdllh :)

Sharz on April 1, 2011 at 8:25 PM said...

Alhamdulillah pakcik oyen dah sihat...pakcik oyen jgn nakal2 tau!!!

Fadzillah Kamarudin on April 1, 2011 at 8:26 PM said...

=))

GtHans on April 1, 2011 at 8:59 PM said...

Alhamdulillah..

Hani Nabilia on April 1, 2011 at 9:45 PM said...

yeah..pakci oghen dah cehat =0 !!!
happy toooo!!

m4rilyn on April 1, 2011 at 11:19 PM said...

alhamdulillah syukur

K2r~90 on April 2, 2011 at 1:56 AM said...

ceh kuceng upenyew

m.q on April 4, 2011 at 9:11 AM said...

pakcik oghen cepat sembuh ya..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting