Monday, April 11, 2011

SiaPa BoLeh BanTu sayA JaGa CICI unTuk TemPOh TiGa MinGGu?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:00 PM
Photobucket

Saya tengah mencari 'adopter' sementara untuk menjaga Cici selama 3 minggu dengan bayaran RM 100.00 . Ada ke? Ha ha ha ha.. Hantar 'boarding' satu hari RM 10.00. Saya sangat 'miskin' sekarang! =)) Jadi dengan jujurnya saya beritahu harga yang mampu saya upah.

Lokasi 'adopter' sementara ialah di Melaka.

Cici tidak sihat, iaitu cirit birit. Tetapi sekarang najisnya agak okey. Sudah ada bentuk berbanding cair gila sebelum ini. =)) Saya ada urusan penting, jadi tidak dapat jaga beliau sementara ini.

Sesiapa yang dapat bantu saya dengan bayaran yang di nyatakan di atas boleh emel saya di mylosermind@yahoo.com

Terima kasih.





18 kUs-kUs:

Suara Kalbu on April 11, 2011 at 3:05 PM said...

Sangat geram dengan budak Cici ini. Rasa mau ngap saja ekornya.

Kalaulah tiada kekangan masa dan ruang rumah yang terhad, saya sanggup jaga Cici percuma saja

Cehh..ayat tak sedar diri wakakakaka

l.u.q on April 11, 2011 at 3:21 PM said...

i wish i could help..tapi sy kat jb...
kalo tak leh kawan ngan coconut kat umah tu...
apa2 pon goodluck saudari~

myQza on April 11, 2011 at 3:26 PM said...

he he he he he.. budak ni cirit birit.. perlu jagaan rapi. =))

myQza on April 11, 2011 at 3:28 PM said...

terima kasih luq. =))

Lunia on April 11, 2011 at 3:29 PM said...

ala.. geramnye nak tolong. tpi sy pn dduk sewa dgn org. apartment pulak tu. kakak pn suke jaga kuceng. tpi dye pn dduk apartment. sorry cici T__T

Miss b on April 11, 2011 at 3:30 PM said...

kalau di KL saya boleh. :)

hihi

myQza on April 11, 2011 at 3:44 PM said...

he he he he..
terima kasih myaby.. =))

Sharz on April 11, 2011 at 4:00 PM said...

kat melaka sahaja..huhu..

~SESEMUT~ on April 11, 2011 at 4:06 PM said...

sama lah macam myaby, kalau kl boleh la.. duit tu x yah la.. u simpan buat beli ubat cirit @ medication.

myQza on April 11, 2011 at 4:17 PM said...

he he he he.. Terima kasihlah buat kawan2 yg nak tolong jaga tapi duduk jauh nun di sana.

Yup. ada masalah cirit birit. kena cari adopter yg ada pengalaman! =))

tayarsotong said...

kalau cirit birit, biasanya saya puasakan kucing for few hours (6-8hours) then bagi dia makan ayam rebus.

myQza on April 11, 2011 at 4:43 PM said...

TQ tayar sotong!

umi_e on April 11, 2011 at 5:52 PM said...

harap akan ada yg bantu utk menjaga Cici...

amal on April 11, 2011 at 6:32 PM said...

cantek ekor cici nih. macam penyapu!hihi

HUD AIKARA on April 11, 2011 at 7:57 PM said...

saya minta maaf memang tak dpt nolong sbb duk KL dan duk umah flat ngan dua ekor kucing saya yg nakal! tapi saya boleh tolong beritahu petua yg menjadi kat kucing saya kalau cirit-birit; jgn bg makan benda lain sampai cirit birit hilang iaitu AYAM REBUS. ini doktor yang cadangkan sbb dia kata kadang kala kucing ada masalah dng usus dia. So ayam rebus berfungsi cuci usus dan sistem perkumuhan. moga si comel awak cepat sihat..

www.dunialandax.com on April 12, 2011 at 1:09 AM said...

meh landax bela nak?landax duduk kat melaka~kat area sg rambai~tak jauh pun kan?landax pun ada bela kucing..tapi tak secantik ni,kucing landax kucing kampung je =)


www.dunialandax.com

hafizul_azri on April 12, 2011 at 2:11 AM said...

nak jaga.. nak jaga..
upah senang ja pasir and makanan cici ja..yang len taknak..huhu..
tapi saya dekat kl..

Zayani on January 11, 2016 at 11:06 PM said...

Salam awak ada nak jaga kucing lagi tak huhuhu saya nak balik kg susah nak jaga kat rumah sebab mak saya tak suka kucing kalau boleh nak minta tolong jagakan blh wasap 0199676997

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting