Thursday, April 14, 2011

Ini PaParAn sayA yanG TerAkHir. sayA mOhOn maAf aTaS seGaLa KeKhILaFan. DoAkaN sayA. PanJanG umUr kITa JumPa LaGi. InsyAALLaH. sAyA PerGi. JaGa DirI!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Photobucket

Begitu susah untuk ucapkan selamat tinggal. Begitu susah juga untuk mencari kemaafan. Namun saya perlu lakukan ini. Perlu memberi dan menerima kemaafan.

Dengan rendah diri saya ingin memohon maaf kepada semua pembaca blog saya di atas segala kekhilafan bicara selama saya berblog. Mohon maaf juga jika ada tutur kata yang mengguris rasa dalam setiap komen dan lawatan saya ke blog kamu. Jika ada gurauan yang membuatkan hati kamu terasa, saya mohon maaf. Halalkan semuanya. Tolong jangan simpan di dalam hati.

Saya akui, saya hanya manusia yang sentiasa berlegar di dalam berbuat salah samada yang sengaja mahu pun yang tidak di sengajakan. Saya mohon maaf dengan sepenuh hati.

InsyaAllah,
panjang umur kita jumpa lagi. Terima kasih kerana menyokong blog dan usaha saya selama ini. Terima kasih kerana sentiasa ada memberi semangat saat saya di timpa musibah dan ujian . Terima kasih. Hanya Allah S.W.T yang mampu membalasnya. Semoga kamu semua sentiasa di rahmati oleh-Nya.

Terima kasih. Maafkan saya zahir dan batin.

Yang lemah pasti datangnya dari diri saya sendiri yang baik itu dari Allah S.W.T juga!

Doakan saya bertemu dengan apa yang saya cari.

Doakan saya.

InsyaAllah.

Salam penuh takzim.

Ikhlas,

teDi a.k.a myQza Ibrahim
Bandaraya Melaka Bersejarah.
14 April 2011.








32 kUs-kUs:

Esah on April 14, 2011 at 9:07 AM said...

:(

Rosmawati Yusof on April 14, 2011 at 9:09 AM said...

Nak gi Umrah, ker..? Mudah2an cik Tedi bertemua apa yg dicari. Maaf zahir dan batin...dan semuga semuanya selamat, aminnn...

meowwmania on April 14, 2011 at 9:16 AM said...

apa pon yg akan dilakukan smoga dipermudahkan dan dipertemukan oleh-Nya..

maaf juga dr sy 0-0 yer :)

Unknown on April 14, 2011 at 9:23 AM said...

ko nk pg mana wei??? :(
aku pon nk minta maaf andai ada terkasar bahasa, no worry ko mmg tader salah ngan aku.. hehehe
nanti aku soh fatin koling2 ko
apa pun yang ko buat, semoga berjaya k

Unknown on April 14, 2011 at 9:23 AM said...

shorbaini tu aku - ibu si fatin

GtHans on April 14, 2011 at 9:27 AM said...

InsyaAllah..panjang umur jumpa lagi..

Princess Rain on April 14, 2011 at 9:41 AM said...

:( sedih..one of my favourite blog..

ejaMaria on April 14, 2011 at 9:51 AM said...

paparan terakhir ?
apa maksud tedi... tutup blog ? berhenti blog ?

aNIe on April 14, 2011 at 10:30 AM said...

tEDl... kenapa?

Cat-from-Sydney on April 14, 2011 at 11:13 AM said...

Cik Tedi,
I'll miss you. (((((HUGS))))) Wherever you'll be, whatever you'll do, keep well. purrr....meow!

Vivian on April 14, 2011 at 11:49 AM said...

semoga berjumpa lagi...!! take care!

Dee on April 14, 2011 at 12:16 PM said...

kalo berhenti dari blogging..janganlah..tp kalo ada urusan lain..dee doakan agar semuanya selamat..

Suara Kalbu on April 14, 2011 at 1:04 PM said...

Nak gi mana ni Tedi ? Huhuhuhu...

Apapun , saya doakan yang baik-baik untuk awak ya

Relevan on April 14, 2011 at 1:27 PM said...

Semoga Sukses !

Chika on April 14, 2011 at 3:27 PM said...

sama2 la kite bermaaf-maafan... Semoga cik tedi jumpa apa yang di cari, sy doakan Allah permudahkan perjalan Cik Tedi.. walau dimana saje awak berada... Amin...

Lyena Vee on April 14, 2011 at 3:38 PM said...

cik tedi: all of us will definitely miss u!! jangan pergi lama2 ya.. insyaAllah dipermudahkan segala urusan..

bylindakitchen on April 14, 2011 at 8:10 PM said...

Semoga kamu kembali semula.kami disini setia menunggumu tedi

Anonymous said...

why???...baru jer suka ngan blog nie tau...baru jer add you kat fb..anyway..good luck..I will mish you ...Halim

Shaz Alina on April 14, 2011 at 9:49 PM said...

tetibe rase sayu bace en3 ni...
ape2pun, slmt btemu kembali...
pjg umo, murah rezeki, kita jumpa lg...
insyaAllah...
take care cik teD|...

m4rilyn on April 14, 2011 at 10:08 PM said...

ku pohon kemaafan juga.

semoga Tedi tabah menghadapi segala cabaran

insyallah ada jodoh kita jumpa lagi

amin

PuanPepel on April 15, 2011 at 12:11 PM said...

tetibe lagu sedih la pulak kan....

kenang daku selalu......ecewah....

smoga ketemu yang dicari...

amal on April 15, 2011 at 11:34 PM said...

huu tedi nak pegi mana tetiba je. jangan pegi lama2 ye. take care!

Ieza2fyza on April 17, 2011 at 2:36 AM said...

erkk??
baru nak salam kenal... :(

Cetusan on April 17, 2011 at 6:52 AM said...

Sama2..nanti kita jumpa..

fiza on April 17, 2011 at 3:13 PM said...

Good luck on what ever u do.. I like this blog.. One of my fav..

ejdeejasmi on April 21, 2011 at 1:20 PM said...

selamat berangkat dan kembali pulang yea ted

yusz chomei on April 22, 2011 at 4:27 AM said...

salam...pemergianmu diiringi dgn doa kwn2 yg mendoakn yg trbaik tuk tedi...
lapangkn hati & x usah risau2.....
setiap yg brlaku telah dirancang oleh yg ESA...
slamat pergi & slamat kembali...

tasekM on April 22, 2011 at 10:14 AM said...

take care tedi.










z83.

Aida Lela on April 23, 2011 at 7:52 AM said...

all the best to you ted.. tc

d0tbl0gsp0td0tk0m on April 28, 2011 at 10:58 AM said...

ehh.. dah nak gerak?.. baru je nak lepak sini..huhuhu

lupie on April 29, 2011 at 8:53 AM said...

Pls come backkkkkkk..................
Don't go!

You N Me on April 29, 2011 at 11:02 PM said...

:(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting