Saturday, April 09, 2011

syukraN JaziLan waLhamDuLiLLaH....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Ada yang kata,
tidak semua orang perolehi apa yang saya dapat.

Ada orang kata,
tidak semua orang mampu apa yang saya mampu.

Ada orang kata,
tidak semua orang terbuka hati sebagaimana hati saya terbuka.

Dan apa pun yang orang kata,
saya percaya apa pun yang telah di rencana,
Allah S.W.T yang lebih mengetahui.

Semakin hampir, semakin berdebar hati saya.

Terima kasih dan Alhamdulillah.

Allah Maha Besar.

=))






1 kUs-kUs:

Granny Hani on April 9, 2011 at 6:27 AM said...

Alhamdullilah, seronok akak baca, positive thinking..selalu berfikiran macam ni kan hati pun bahagia dan redha sentiasa.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting