Wednesday, April 06, 2011

aDakaH sayA PunYa PiLiHaN? inILaH HarGa yanG PerLu Di BayAr BiLa sAyAnG iTu TiDak TerNiLai. aLHamDuLiLLah. sAyA BuaT kePuTusaN YanG TePaT unTuknyA!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Alhamdulillah. Pakcik Oghen sudah sangat ceria dah seolah-olah bukan seorang pesakit yang pernah tenat. Hampir tidak percaya bila melihat dia. Syukur. Bila di ingatkan saat dia di bawa ke veterinar sebelum ini, hati sering berkata 'Adakah ini yang terakhir saya dapat melihat dia?'

Bila membuat keputusan demi keputusan semasa rawatan sedang berjalan saya tidak berfikir panjang. Setuju saja. Pejam mata dan kosongkan minda. Usah pertikaikan kosnya. Redha. Ini adalah pengorbanan.

Bila kita sudah sayang, kita tidak di beri banyak pilihan. Kita tidak boleh berfikir lama dan mundar mandir mencari jawapan. Hanya perlu berkata ya tanpa berkata tidak.

Photobucket

Kesan jahitan.

Semoga terus bertambah sihat Pakcik Oghen. Jangan bikin saya risau asyik fikir pasal kamu.

Alhamdulillah.

Nota kakitanganku : =))





6 kUs-kUs:

m4rilyn on April 6, 2011 at 8:09 PM said...

wduhhh makin ganteng!
alhamdulillah semuanya selamat

Sharz on April 6, 2011 at 8:50 PM said...

pakcik oyen punye perut licin...
harap makin gemok la kamu lepas nie ye oyen...

Tuah said...

Alhamdulillah oghen bertambah sihat.

"Boss, mana ikan rebus aku yg boss janji nak bg tu. aku dah p kl nti xde can nak makan ikan rebus ni boss. bagilah sblm aku ke sana..."

hehehe... tuntut janji.

meowwmania on April 7, 2011 at 10:18 AM said...

alhamdulillah...

tumpang gembira tgk keadaan pakcik Oghen :)

reha said...

encem nye dak oleeeeennnnn :x hai ;;) saya mahu meminang awak blh x =))

Suara Kalbu on April 7, 2011 at 2:31 PM said...

Alhamdulillah...

Pakchik Oghen dah selamat. Happy untuk Oghen dan kamu Tedi

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting