Sunday, April 10, 2011

BuDak PaLinG PoPuLar PaDa HaRi KenDuRi, JaTuh KePaDa......

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket

Gromming....Gromming.. Nyum nyum nyum..

Photobucket

Eh! Kenapa ambil gambar aku???

Photobucket

La la la la.. Tengok Bos! Siapa kata emak kau tak sayang aku??

Budak muka paling 'seposen' ialah Pakcik Oghen. Dari mula orang baca Yassin sampai habis dia duduk melepak dekat situ macam itu majlis kesyukuran untuk dia sebab berjaya dalam pembedahan dan telah sihat walafiat, InsyaAllah..

Ha ha ha ha..

Bajet macam orang tengah raikan dia dan dia berasa sangat bangga dan di sayangi. Ekekekeke.. Blahlah kau pakcik Oghen. Waktu majlis, orang ramai bukan main lagi duduk tayang muka 'ensem'. Ke hulu ke hilir berjalan bajet macam artis gitu!

Baju hitam yang paling tepi ini Makcik Kucing. Emak SBK. =))

Alhamdulillah, kenduri telah selamat di jalankan dengan jayanya. Sekarang rasa mahu pengsan!!

Nota kakitanganku : Dak Em, Dak Onchet, Dak Itam dan Dak SBK jadi pembantu orang basuh pinggan. Duduk tepi, tapi belasah makan tulang dan isi ayam! Cirit birit nanti, rasalah korang!! Semua sudah tergolek kekenyangan!!





5 kUs-kUs:

m4rilyn on April 9, 2011 at 8:36 PM said...

kot mana tahu Dak Oghen aminkan gak doa ms kenduri.

sI tEDI on April 9, 2011 at 8:37 PM said...

ekekekkekee.. agaknye lah kot... tak ebrganjak dapat2 bial aa yg dok geli2 n puji2 dia... kembang kuncup montot dia.. =))

bella-wella on April 9, 2011 at 10:21 PM said...

ahahahahaha... sangat seposen ok!
terkangkang2 kt depan org.. hahahaha

alhamdulillah.. sihat dah pakcik oghen

Juz Call Me Sharz on April 9, 2011 at 11:49 PM said...

terbaik r pakcik!!!
popular la pakcik pasnie!!! =D

amal on April 10, 2011 at 12:53 AM said...

hahaha comelnye pakcik. selamba jek menjilat dia punye tut kat situ ehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting