Tuesday, April 05, 2011

BiLa samPai wakTunya...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Saya hanya manusia biasa.

yang gembira bila melakar kata di dada pasir pantai.

yang ketawa berlari bila di kejar ombak.

Juga luka.

bila memijak karang-karang bertaburan.

Saya rindu pada laut.

walau hanya memejam mata dan mendengar ombak.

Saya kaku, bisu dan kelu.

Bila mana hanya mampu melihat dan menggamit.

Sayu dan hiba.

Saya simpan.

Bila sampai waktunya.

Saya hanya serahkan diri.

Kepada Sang Pencipta.

-myQza-
Bandaraya Melaka Bersejarah
04 April 2011





1 kUs-kUs:

EriNa on April 5, 2011 at 8:31 AM said...

salam...

suke sngt post ni..btol..bila smp waktunya, hati perlu diserahkan kepada Pencipta Yang Esa..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting