Saturday, April 25, 2009

Har| yanG mOODy...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:20 PM
Aku di serang senggugut.. erk!!! Tahu apa itu SENGGUGUT?? Ok.. boleh buka kamus dewan sekarang!! Muehehehehehe.. jadi, hari sabtu yang amat bosan.. kerja asyik tidur memanjang!!

Rancang nak pergi menghabiskan duit gaji di Mydin tergendala sekali lagi… apakan daya… kesihatan tidak mengizinkan…. Walaupun tengah kaya sekarang… ha ha ha ha .. betullah orang cakapkan.. duit banyak, tapi kesihatan tak baik pun tak guna!! Ya betul!!

Tengoklah esok macam mana. Kalau ok .. boleh lah pergi merayap-rayap sebentar. Hik hik hik…

Ikutkan perancangan awal.. nak perhi majlis kahwin Ain kat seremban. Siap dah Tanya Leha peta segala.. erhMmm.. tak jadi nampaknya.. sorry Ain.. lain kali aku datang.. time kau bersalin nanti ke..? umanggg aii .. jauh bebenor.. hik hik hik SElamat Penganti Baru Ain & Adi…

Nota kakitanganku : updates mcam tak updates je ni..

2 kUs-kUs:

rizz on April 26, 2009 at 11:33 AM said...

siannya die senggugut..mkn pil yaa huhu

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 27, 2009 at 12:13 AM said...

hik hik hik.. udah... selalu 1st day jek... hik hik hik.. tq..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting