Monday, April 13, 2009

Kuc|ng pUn adA B|sUL...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:48 AM
Kasihan dia... kasihan dia... hehehehehe.. itam ada bisul.. dalam aku nak bawa pergi klinik.. bisul dia dah meletup... tapi aku bawa juga.. MA tu kata macam kena jahit.. tunggu punya tunggu punya tunggu MA yang pakar bab jahit menjahit ni tak muncul-muncul.. tahap kesabaran aku pun dah semakin menipis... akhirnya aku bawa balik je dak itam selepas MA tu cuci luka dia..
tengok.. masih berlubang kan..?? huh!! kalau dak kimo si jantan gagah tu belasah itam..berdarah balik luka dia.. ehmmMmmm.. kena bawa pergi jahit juga nampaknya....
Photobucket
nota kakitanganku : korang ada kucing gay tak..?? aku ada.. muehehehhe...

3 kUs-kUs:

rizz on April 13, 2009 at 10:16 AM said...

siannya.. my cat dlku cmtu gak..g klinik le

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 13, 2009 at 2:41 PM said...

dah g klinik... MA tu kate nanti lubang tu cantum sendiri.. ye ke..?

unnie on April 27, 2009 at 11:07 AM said...

akk kenal lili kan?adib nye adik tuh..
kucing (merah) dia gay tau..kucing makcik org tu jantan,ntah hapa hal ntah dia asek menggesel je dgn junior (kucing makcik) tu..
naseb bayek dua2 encem...

p/s;;cian miow akk.insya'llah pasti sembuh..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting