Friday, April 03, 2009

kELuar mULut har|Mau....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:44 AM
aku di ibaratkan...
keluar mulut .....
Photobucket
masuk mulut...
Photobucket
nota kakitanganku : guru besau aku ni mcm minah despatch.. apa2 je surat yang ade die sebok2 nak antau.. mangangg!!! kol 2 je dah ilang x balik2 sekolah lg.. kate g JPM.. aku pesan amek surat mcm2 alasan die.. ramai org lah.. bilik sempit lah.. huh!! alasan x konkrit.. org nak pergi awak nak pergi.. tp x nak susah pyh sket!! stuck keje aku.. surat yg patutnya die amek.. die malas nak amek.. alahai.. semua ni menyakitkan hati.. ingat kat sana je sakit ati.. kat sini pun 2x5 .. &^$%$%&(())))(!! sekian!!

4 kUs-kUs:

ashie023 on April 3, 2009 at 12:01 PM said...

oooo...teruk betullah..GB skolah mane tuh???mesti nak balik awal..dier nye jam keje sampai kul 5, nak balik kul 2 cam cekgu gak..aish!!!

sabo je lah tedi...

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 3, 2009 at 3:49 PM said...

sekolah cina.. biasalah.. sebab utama nak balik cepat.. sebab kedua nak claim.. muehehehe.. tp keje x buat habis... mana die rajin jek.. surat sekolah berlambak2 dlm kotak surat JPM..
%^&&*(()(*$% tol!!

rizz on April 3, 2009 at 8:00 PM said...

alahai siannye sabp laa ekk dugaan tuhh

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 3, 2009 at 11:15 PM said...

hik hik hik.. cooooobbaaaannnn!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting