Tuesday, April 28, 2009

SenyUm saJa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:20 PM
Lebih baik kita tahu yang dia tak tahu daripada kita tak tahu yang dia tahu tapi buat-buat tak tahu….

Lebih baik biarkan saja. Tak perlu berkata apa-apa.. tak perlu kata yang sebenarnya dia tahu.. hanya tambah kesedihan.. yang lepas tetap lepas.. tidak akan berulang dan tidak sama… takkan sama … tak mungkin sama..

Kadang-kadang aku harapkan keajaiban yang aku akan jadi biasa-biasa saja. Alhamdulillah. Aku boleh.. walau dalam hati.. Allah saja yang tahu…

Walau dalam hati tertanya juga.. sebenarnya apa ya..?

Banyak yang aku simpan.. biarlah.. tak susah! Senyum saja.. ketawa saja.. buat-buat tiada apa-apa…. Walau hati sebenarnya.. lama terhiris.. lama terguris… sabar selagi boleh sabar.. kuat selagi terdaya.. senyum selagi termampu.. dapat menutup segalanya..

Semuanya kerana satu.. aku juga tidak sempurna….



Nota kakitanganku : Aku lebih suka hidup bermimpi dari terjaga dan menangis lantas terus berpura ketawa!!

2 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on April 28, 2009 at 11:47 PM said...

mimpi tu kn indah hihii

myQza on April 29, 2009 at 4:27 PM said...

ada gak mimpi ngeri rizz!!! mimpi yang tetiba bangun je rasa basah!! upenye dah terkoncing!! muehehehehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting