Wednesday, April 01, 2009

KaKak CEncaLOK daH datanG...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:27 PM
ha ha ha ha ha..aku rasa nak patah balik bile die gelar aku mcm tue.. sume mate dok pandang membuatkan aku rasa seperti seorang model yang sedang berjalan kucing... erk.. 'catwalk'.. ( tollah.. kucin jalan..? jalan kucing..? ) muehehehehe..
aku baru je berjinak-jinak ke kedai makan tu.. sejak mak x sihat.. kat situ lah rutin aku ari-hari beli dan tapau lauk bawa balik... dan.. adik aku cukup suka makan cencalok.. dan dah jadi kewajipan aku mesti beli cencalok 2 hengget je kat situ..
ha ha ha ha.. sampaikan tokei kedai pun dah tau nak bungkus ape... kadang-kadang dapat percuma teh ais sebungkus... ha ha ha ha....
sekarang.. bila mak dah sihat sikit.. dan dah mula masak yang ringan-ringan.. aku jadi rindu nak pekena cencalok kedai tu.. nak beli yang botol punye.. rasa malas sebab kena hiris cili padi sendiri.. kena beli limau sambal dulu... kena hiris bawang besau.. baru dapat makan.. kalau beli kan senang... terus ngap jek!! hehehehe.. aku memang pemalas...!!
alahai....
nota kakitanganku : bile pergi kursus minggu lepas tu.. aku makan cencalok, seolah-olah aku datang dari negeri lain.. bile orang sebelah tanye.. 'kakak dari mana...?' aku dengan penuh kondipen akan menjawab.. ' Johor baharu...' ha ha ha ha ha ha..
aku amat bersopan santun!!!

4 kUs-kUs:

rizz on April 1, 2009 at 5:26 PM said...

hahaha kemenn cecalok g hiksss

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 1, 2009 at 11:08 PM said...

heheheh.. hye. rizz.. terima kasih kerana membaca dan mengomen.. InsyaAllah... jika saya ada kelapangan.. saya datang menziarah awak pula..

chem on April 2, 2009 at 2:17 PM said...

Oits...Tedi, nyaris2 aku ingat ko ni lelaki. Ko ni lelaki ke pompuan??...

<< s| teD| yanG GOmuK >> on April 2, 2009 at 2:43 PM said...

awww abg chem!!! .. ape2 pun boleh yuuuu!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting