Friday, April 24, 2009

Us|a sayA BertambaH SetahUN Lag|....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:42 PM

Alhamdulillah… selain family.. thank’s to wani a.k.a Miss Enew kerana wish my birthday… lama kau menghilang… tiba-tiba muncul… kenapa???dah tak nak kawan dengan aku ke? Aku mengingatkan kau pada seseorang ek…??? Sangat sedih!!! erhMmmm… yup!! Sedih kisah kita kan wani…. Erk!!! Kau maksud aku… InsyaAllah.. satu hari nanti andai aku ada kesempatan aku nak berkongsi kat sini.. biar semua orang tahu.. persahabatan kita.. walau jarak yang memisahkan.. kau, aku dan dia… tetap boleh mencipta cerita yang indah dan pahit yang amat… semuanya masih aku simpan.. masih aku ingat.. tiap airmata kita.. kau, aku dan dia… masih aku tak padam…

Apa yang aku buat hari ini..? hari ini biasa-biasa sahaja.. tiada yang istimewa.. biarlah hanya aku yang tahu.. tak nak emo-emo…

Setahun bertambah lagi usia. Aku bersyukur.. Allah masih memberi aku kesempatan untuk merubah diri.. Aku sedang berusaha. InsyaAllah.. doakan bersama..

Tiada ucapan yang istimewa.. aku pasrah… aku ingin tersenyum sahaja hari ini.. walau dalam hati.. aku cuba yakinkan.. terimalah semuanya seadanya.. tak perlu mengingatkan seseorang yang tidak teringat seperti sebelum-sebelumnya.. aku hanya ingin ketawa.. menghabiskan waktu-waktu tanpa ada sengketa.. Biarlah.. aku sudah biasa.. kebiasaan itu menjadikan aku seperti tidak kisah.. tidak apa-apa..

Apa hadiah istimewa..?? tiada.. hehehehe.. InsyaAllah.. memang nak cari sesuatu tadi. Tapi tak jumpa-jumpa.. Along ada bagi keronsang sebentuk.. terima kasih.. wani & Iza ada kirim ucapan yang bukan main lagi miangnya soalan… Ibu korang punya karangan lah ye..??

Tetapkan hati… Terima kasih Ilahi.. aku manusia hina dan jijik.. mengucap syukur.. kerana masih bernyawa di bumi-Mu…
Nota kakitanganku : Aku harapkan yang indah-indah hari ini.. terima kasih.. walau ada sedikit terasa hati. Aku menerima semuanya seadanya.. kerana aku juga manusia tidak sempurna… Selamat Hari Lahir Buat diri Sendiri.. Semoga Hidup tiada kesedihan dan bahagia di samping insan-insan yang menyayangi.…. InsyaAllah.. Amin… ( Kenapa macam emo..?? walau tadi cakap tak..???? Kompius!!)

7 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on April 24, 2009 at 9:40 PM said...

hepi besdayyyy hihii

Unknown on April 24, 2009 at 10:17 PM said...

hepi behday to dak tedi..semoga segala impian mu tercapai...

myQza on April 24, 2009 at 10:59 PM said...

terima kasih rizz n dak ashie.. InsyaAllah... doa-doakanlah....

unnie on April 27, 2009 at 11:01 AM said...

org ada wish kat akk tau by HP...
sedeh nih...

myQza on April 28, 2009 at 12:37 AM said...

nape sedih lak...???

unnie on April 28, 2009 at 8:10 AM said...

yolah..akk xbls pun sms...YM pun lama tak online....

myQza on April 28, 2009 at 3:48 PM said...

hehhehehehehe.. balas sms.. tapi no lain.. no yg tak on.. ym..?? dah bersara dah.. hik hik hik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting