Monday, August 01, 2011

RumaH KucinG suDah siaP. TaPi iNi GamBar seBeLum siaP SePenUhnyA. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 PM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Ini gambar minggu lepas. Oleh kerana ada masala 'ketenetan' dan tidak dapat bersiaran 'entry' tertangguh.

Minta Abah buat yang 'basic' sahaja sebab al-maklumlah Ramadhan sudah menjelma. Kasihan Abah nanti. Mahu harapkan aku? Setakat tolong pegang kayu bolehlah. Mahu paku memaku jauh sekali.

Alhamdulillah.
Sudah ada rumah.
Bilik-bilik belum di masukkan lagi.

Cat mengecat kemudian kira.
Ini adalah bekas stor, jadi dinding, simen dan tangga semua memang sudah sedia ada cuma abah tukar jaring dan dinding yang roboh.

Kalau sudah cat mesti tambah cantik.

Hik hik hik..





10 kUs-kUs:

latitut on August 1, 2011 at 9:20 AM said...

waahh.. besnye dok kawasan cam ni.. tak yah pening2 kepalasal bahaya kereta ke ape.. kalo kawasan umah sy ni wpun ada umah kucen kat blakang tu still susah ati sebab kete lalu lalang wpun bukan jalan raya..laju2 lak tu.. sikit tak heran.. uhuk3..

~aSHa~ on August 1, 2011 at 9:25 AM said...

ini pun dah cukup cnatik tuk kucing...

sI tEDI on August 1, 2011 at 9:26 AM said...

latitut,
kereta mmg takde.
tp belakang umah saya banyak gile monyet...

setakat ni monyet ok lagi.
tak mengganas.
harap2 oklah semuanya.. =))

sI tEDI on August 1, 2011 at 9:27 AM said...

asha : Alhamdulillah... =))

Cat-from-Sydney on August 1, 2011 at 11:45 AM said...

Aunty tEdi,
Wah...geng2 popia semua dapat beraya kat rumah baru! Nak join boleh? purrr *giggles*

Princess Nur on August 1, 2011 at 12:30 PM said...

wah..best nye diaorang dapat umah baru sempena raya..hihi

iera_ayen on August 1, 2011 at 12:44 PM said...

cantik la rumah kucing nih...tingin gak nak buat tunggu ibu kucing ni banak dulu..bila dh ramai, baru meriah buat umah mcm ni...

Collin on August 1, 2011 at 2:30 PM said...

ok la tu tedi. janji ada. tapi siap tikar getah tu.. dasat :)

Juz Call Me Sharz on August 1, 2011 at 3:18 PM said...

kucing tak kisah pon tmpat cantik or tak...asalkan ade tempat berteduh..kdg2 kite hias cantik2...tapi tmpt macam penyodok sampah...bawah almari berhabuk gak yang dorang suka...dorg ape heran ngn habuk..huhu... =))))

larradanish on August 1, 2011 at 4:50 PM said...

wah...usaha yang bertambah murni tedi..keep it up..hehhe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting