Monday, August 08, 2011

sELamaT PaGi BoS! kaMi yanG comEL suDah BanGun unTuk BersaHur!! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:15 PM
Photobucket

Kami buat muka comel untuk bersahur.

Photobucket

Eh! Eh! Matahari sudah terpacak! Sahur apanya!

Photobucket

Erhmmmmm.... Panggil emak kami sekarang! Kami lapar susu!!!





9 kUs-kUs:

UNA budak BAEQ on August 8, 2011 at 8:08 AM said...

arghhhhhhhhhhhhh comelnyaaa .
kan best kalao blackberry saya ada emak dia disisi mesti dia gebu mcm nih . tsskk sampai sekarang dah sebulan tapi badan cinonet je sebb cm terbantut . huuu

Shaz Alina on August 8, 2011 at 9:13 AM said...

comel la dak² ni tedi...

anak kucen baru sy pun mcm terbantut sbb x dpt minum susu ibu sbb ibunya ntah sape n ntah ke mana² peginya... huhu~

Esah on August 8, 2011 at 9:46 AM said...

Comellll!!!!

Watierman, rmanbkr on August 8, 2011 at 11:10 AM said...

Salam Dik Tedi.....huhuhu edisi baru erk?..memang geram cam nak picit-picit...dan sahur apanya...matahari dah tegak tu sebab mata cam silau jer nak dibuka!

Faaein Talip Roy on August 8, 2011 at 12:24 PM said...

comel sungguh anak kucing ni.. bulan puasa ni kucing pun kena puasa jugakkan.. hehehe..

anizarina on August 8, 2011 at 1:12 PM said...

comel nye derang ni..huhu..besar nanti jgn nakal2 tau...

mamai on August 8, 2011 at 2:18 PM said...

perghhh comelnya kalau rumah bro kat kg sure dah bela dah nie, nie dok kat taman ada dua ekor kucing pun org dah komplen bosan betul

piqaluvciki on August 8, 2011 at 10:48 PM said...

wahhhhhh~~~ comelnyer doang nie...ase nak picit2 je....geramnyer!!!

Mrs Ariff on August 9, 2011 at 4:14 PM said...

comey!!!1

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting