Thursday, June 16, 2011

akTiviTi PanJaT PokOk BerJaLan sePerTi BiasA! JanGan TiDak Tahu turuN suDah!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cuci mata.







4 kUs-kUs:

Rozita on June 16, 2011 at 10:02 AM said...

TeDi...kucing kamu cantik2 ye..
bes betul

ctpayong on June 16, 2011 at 11:49 AM said...

masa naik memang macam ferrari..230km/hr. masa nak turun slow gila...

Angah on June 17, 2011 at 9:30 AM said...

aduhai....gebu betul budak ni...

zuneta on June 18, 2011 at 3:33 AM said...

ni baka apa ye??...

* nak tanya, zu bela kucing dah lama..tapi ni ada mom baru lahir kitten...dia bulu biasa je..kucing terbiar zu kutip, tapi bila dah lahir...ada sekor bulu panjang...lebih kurang mcm ni.. tapi rasanya...dia khwin dgn jantan kmpung je...haha...ermm..skrg terfikir nak kasi dia..sbb mmg banyak sgt..lagipun, baby dia lau lahir tak hidup lama...tak tau napa...tapi jntung kitten agak brdenyut laju ssgat...n esok mati..tapi dkt Sg petani, mana ye nak kasi?? tau tak...kat mana leh tanya??

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting