Wednesday, June 01, 2011

RemaJa GanTunG anJinG : aPa KaTa kiTa GanTunG Dia PuLa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

POPRAD, Slovakia - Seorang remaja lelaki berusia 17 tahun merakam aksi dia menggantung anjing peliharaannya dan menyiarkan gambar-gambar tersebut di laman jaringan sosial Facebook, lapor sebuah akhbar semalam.

Remaja berkenaan, Kamil Hric menulis di akaun Facebooknya: "Saya telah membunuh anjing saya - ha, ha."

Gambar tersebut menunjukkan anjing berkenaan cuba meronta semasa ia digantung di ampaian, manakala Hric melihat kejadian itu sambil ketawa.

Hric yang berasal dari Poprad ditangkap selepas beberapa orang pengguna Facebook memaklumkan kejadian itu kepada polis. Hric dilaporkan memberitahu pendakwaraya: "Apa masalahnya? Ia cuma seekor anjing. Saya membunuhnya untuk berseronok." - Agensi

Kongsi dari releven sokmo

Nota kakitanganku : Bila manusia tidak menggunakan akal yang di beri.....





13 kUs-kUs:

Miss b on June 1, 2011 at 2:18 PM said...

jom gantung dia. bila dia tanye. kita jawap.

kenapa pulak? kamu hanya seorang yg serupa anjing. saya membunuh kamu untuk berseronok.

MyraAyreen ^^ on June 1, 2011 at 2:32 PM said...

bongok punye org , damn ! haha

lisa on June 1, 2011 at 2:35 PM said...

org mcm ni pun ade..gile kot...^_^

Cat-from-Sydney on June 1, 2011 at 2:42 PM said...

I'd hang him from his knob! Gerammmm! purrr...meow!

Anonymous said...

manusia celaka itulah dia.

minta2 dia dijatuhkan hukuman seberat2nya.

-mawar-

Chika on June 1, 2011 at 4:24 PM said...

:'( sedihnya...

tiNy ShamRock on June 1, 2011 at 4:30 PM said...

fucking idiot guy. meh kita gantung dya sambil gelak pastu ckp kenapa pulak?ko kn rupa mcm binatang.nk bunuh ko lak untuk seronok. best x? ini adalah salah satu contoh manusia x mengunakan akal yg diberi tuhan.bodo nk mampos.

Shaz Alina on June 1, 2011 at 5:04 PM said...

ish ish ish...
x patut tul dia wat camtu...
mental kot budak tu...

aii... d0nia... d0nia... huu~

sepahit gula on June 1, 2011 at 7:18 PM said...

sedey;(

lupie on June 1, 2011 at 8:16 PM said...

Such evil person!!!!!!!

$#%!^$#%@^%@#$

relevan on June 1, 2011 at 9:20 PM said...

Setuju.. eloknya kita gantong saja budak ni..

Farahliza Isa on June 1, 2011 at 10:01 PM said...

babi!! oppppsss....kan aku dh termencarut....sorieee :P

ctpayong on June 2, 2011 at 7:26 AM said...

dia gila...masokkan dia dalam wad gila biar dia bercampur gaul dgn org yang sudah tidak boleh guna akal.

eiiii...geram tak boleh nak kata.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting