Monday, June 20, 2011

mcDonaLDs seBeLum TeaTer! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:38 PM
Photobucket

Photobucket

Menu makan malam semalam sebelum menonton teater. Ayam saya punya. GBC jemu! Terima kasih buat si Tut yang belanja saya makan 'mekdi'.

Photobucket

Photobucket

Teater Rebab Berbisik lakonan Rosnan Rahman. Tiadalah saya beria-ia mahu ambil gambar. =)) Jadi tidak ada gambar. Habis pukul 10.30 malam. Terima kasih kepada si Tut yang teman saya tengok teater? Eh! Awak tengok ke awak tidur semalam ya? Oh! Mata awak segar bila tiba adegan gelek dangdut tu kan?? Ha ha ha ha..

Sekian. =))





3 kUs-kUs:

Azmira Yusof on June 20, 2011 at 8:48 PM said...

dah lama tak makan mekdi ..

nak cornetto coklat tuh .. yummy2

Tuah said...

uppppsssssss siapakah gerangannya di Tut itu. nampaknya lepas ni tgk wayang kat melaka sorg2 ke akak ni??? owh tidakkkkk!!! hehehe

sI tEDI on June 20, 2011 at 9:45 PM said...

ha ha ha ha.. org tut tu dah bertahun wujud kak tuah oiiiii..
cuma malas nak ajak tgk wayang sbb dia tak layah cite cintan cintun/ malay movie!!! ha ha ha ha nanti dia berdengkor dalam panggung!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting