Tuesday, June 14, 2011

seekOr haRimaU KumBanG YanG MemaKai kOLar meRaH seDanG MemaNJaT PokOk DuRiaN! yA! saYa yanG BeLa BeLiaU!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:23 PM
Photobucket

Pernah tengok harimau kumbang pakai kolar. Nah! Tengok! Comelkan?

Photobucket

Bertambah comel bila harimau kumbang memakai kolar dan di bela di rumah!

Photobucket

Blahlah kau Dak Onchet! Ada hati mahu jadi harimau kumbang!

** Kesibukan membataskan saya untuk menulis entry yang lebih bermanfaat! Sekian!





7 kUs-kUs:

MamaLeeya on June 14, 2011 at 2:29 PM said...

hitam itu menawan....hehehe...
akak suka kucing itam

Nama saya Atiqah on June 14, 2011 at 2:48 PM said...

alolo.. comey nyewwww...

Cat-from-Sydney on June 14, 2011 at 2:52 PM said...

Haaaa!!! Ni yang lepas dari Zoo Melaka kemarin tu ye? purrr....meow!

meowwmania on June 14, 2011 at 3:13 PM said...

dak onchet dah panjat pokok rambutan tu bawak la turun sebuah dua durian hehe..

Shaz Alina on June 14, 2011 at 3:53 PM said...

hitam n merah itu mmg warna yg secocok... hehe~

Ryyn_kiss12 on June 16, 2011 at 11:56 PM said...

wah! rupa dak onchet sejibik macam kucing saya si ITam.....tapi mata si Itam buta sebelah....eh! cik tedi, dak onchet tak menggaru2 ke kat lehernya, dlu sy pakaikan si Itam kolar, habis tertarik2 benang pada kolar tu....dah jd tak cantik, lalu sy tanggalkan aje....huhu

zuneta on June 18, 2011 at 3:34 AM said...

hitam menawan...zu ada jgk hitam...tapi ekor pendek..mcm ekor arnab....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting