Sunday, June 05, 2011

SeronOk sanGaT BiLa Dak Tom suDah MahU KeLuaR Dari BiLik!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:32 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sudah lama rasanya dia tidak keluar bilik dan menjelajah satu rumah. Tidak ingat bila kali terakhir dia meloncat dan memanjat serta berlari dari dapur sampai ke ruang tamu.

Semuanya gara-gara SBK.

Tapi kini, bila SBK pula yang trauma dan hanya duduk di bahagian bilik air, Dak Tom sudah mula berani keluar bilik. Seronok tengok dia. Walau masih takut-takut tapi sekurang-kurangnya dia cube beranikan diri. =))






5 kUs-kUs:

Tuah said...

chaiyok chaiyok dak tom. lepas ni kena ajar dak tom seni silat gayung pulak utk dia pertahankan diri. selama ni asyik seni silat langkah seribu je... hehehe

hani@debumelukut on June 5, 2011 at 11:12 AM said...

akak sedang menanti kehadiran kucing baru..tak sabar rasanya nak tgok..

Amieynna on June 5, 2011 at 11:24 AM said...

bercahaya mata die..
chaiyork dak tom!!!!

reha said...

ooo.. dulu ngan dak bubu wpun dia garang ko xtakot pun kan tom :)) siap buli bubu lg =))

hope tom makin berani utk kuar menjelajah kwsn pasni =)) bweekkk utk sbk.. moga pakcik oghen pun berani kuar skodeng awek kat luar gak :))

CT on June 6, 2011 at 3:39 PM said...

comeiiiinyaaaaaaa...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting