Monday, June 20, 2011

BiLa BuDak hiTam LeGam cemBuRu. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Photobucket

Ada mata yang sedang memandang! Cemburulah tu. Selalu dia 24 jam atas pangku. Ini orang lain sudah cop!

Photobucket

Erhmmmmm..

Photobucket

Macam mana ni??

Photobucket

Tidur!

Photobucket

Eeeeeeeeeee... Tak boleh jadi ni!!

Photobucket

Okey ! Puas hati!!!


Bila diri di jadikan bantal dan tilam!!








4 kUs-kUs:

Tuah said...

kucing pun ada perasaan cemburu jugak tau...
sama le dgn bebudak dua ekor kat rmh ni. pantang tgk mommy dia layan milo lebih sket, hah mulalah dia buat perangai.

anizarina on June 21, 2011 at 9:50 AM said...

memang...kucing mmg ada perasaan jeles...adui..jenuh nk samaratakan semua benda...huhu

~mrs azmi~ on June 21, 2011 at 11:40 AM said...

memang! kalau satu kita dok pegang, belai, mulala yang satu lagi mengendeng buat muka kesian jugak! haha

Shaz Alina on June 21, 2011 at 2:10 PM said...

Iyau sy tu pun jeles gak tedi sejak ade Oghen sy ni... bkn stakat jeles tp mcm merajuk pun ye gak... dah x nak ngendeng² ngan kita lg... bila sy nak belai, dia mcm nak elakkan diri je... hurmm... canne nak wat ek...? ;/

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting