Tuesday, May 12, 2009

Akademi JPJ Dan Bakteria Meningitis

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:39 PM

Sumpah!! Aku hanya boleh menaip nama bakteria tu! Jangan minta aku sebut! Aku akan jadi gagap!! Hik hik hik....

Sekarang aku sendiri hidup dalam ketakutan. Akademi JPJ tu dekat je dengan rumah aku. Dekat tak dekat pun dekatlah juga. Dalam 6-7 kilometer.

Dalam Berita Harian hari ini pula, semua pelajar di SJK C yang berhampiran di wajibkan memakai topeng muka!! Aku rasa kawan aku yang kerja kat sana mungkin sedang bercuti panjang!! Aku agak je sebab masing-masing pun dah cuak nak pergi kerja!

Alahaii... Meningitis.. Pergilah jauh....

Nota kakitanganku : 418 orang di kuarantin, tapi setiap hari ada saja penambahan Pelatih Akademi JPJ yang di masukkan ke wad!! Kuarantin tu menolong dari tidak berjangkit kepada orang lain di luar Akademi, tapi bagi aku yang mangsanya, dalam Akademi itu sendiri! erhMmmmmm...

2 kUs-kUs:

ashie023 on May 12, 2009 at 9:51 PM said...

auwww....takot nye den membaca ini entri..

tapi payah gak nak nyebut bakteria ni..Meningitis...gagap jap!!ahahha

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 13, 2009 at 8:51 AM said...

ha ha ha ha!! tau x pe!! aku tgk pembaca berita tu pun releks jek baca!! mungkin derang dah berjam2 berlatih menyebut! hik hik hik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting