Monday, May 25, 2009

'UstaZ' Akhil Hayy, WahEEDa kekas|h hat| daN Ma|zawaT| manGsanya...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:37 PM
Aku tak mahu membebel panjang.. Korang boleh baca tentang Pengakuan Isteri Akhil Hayy di sini.


Aku tak suka bercerita pasal dunia hiburan di blog aku yang tak seberapa ini. Tapi ini pasal maruah seorang 'anak dara' yang tidak tahu malu meruntuhkan rumahtangga orang. Aku tak mahu sentuh pasal perasaan keluarga si pengganggu ini, sebab aku fikir positif mereka pasti malu dengan perangai 'anak dara' mereka. ( Tidak seperti keluarga Memey yang sememeh yang tidak tahu malu!!)

Tepuk dada tanya iman. Kalau dapat aku hendak hentakkan aja dada 'Ustaz' itu dengan kayu golf bagi dia sedar anak bini kat rumah!!! Malu para ustaz kat Malaysia ni. ( Siapa yang iktiraf dan beri dia gelaran ustaz ini..?)

okey!! Bebel dah!!

Nota kakitanganku : Kalau korang seorang perempuan, seorang isteri dan seorang ibu kepada anak-anak, dengan ikhlas jawab. "Sanggupkah korang bermadu dengan perempuan seperti ini?" Aku..??? Sesungguhnya tidak sanggup!!

2 kUs-kUs:

Hazrey on May 26, 2009 at 12:55 PM said...

Kan best bermadu. :)

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 26, 2009 at 1:02 PM said...

erk!! wah wah wah!! orang lelaki jek yang kate best!!! org perempuan x sanggup!! Payung mas ke payung perak ke... pk10x dulu!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting