Thursday, May 14, 2009

D|am Lebih ba|k...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:25 PM
"Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas untuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar
Untuk kau melihat ke mataku"
Nota kakitanganku : Dulu aku rajin nak menulis.... rajin nak meluah apa yang bersarang dan berserabut dalam kepala dan hati aku. Tapi sekarang aku dah malas! Kenapa? Entah.. sebab kadang-kadang rasa macam penat sangat!!! Penat nak fikir. Penat nak rasa jauh hati. Penat nak tunggu dan lihat!! Penat nak bagi alasan. Apa-apa jenis penat semualah. Betulkan? Kadangkala diam itu adalah jawapan yang terbaik!!! Aku akur pada kecelaruan fikiran. Mungkin ini hukuman dan petunjuk Dari-Nya. Dan aku kesali tiap apa dosa yang aku lakukan. Dan aku terima ketidaktentuan hidup ini. Wallaualam....

0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting