Tuesday, May 05, 2009

|klan Ubat g|g| caP ayaM...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:34 AM
Photobucket
Hari ini cuaca adalah suam-suam kuku. Pagi tadi masa nak ke pejabat aku rasakan hujan akan turun dengan lebatnya. Sebab guruh sudah berdentam-dentum. Kalah orang main meriam buluh masa hari raya.
Tapi bila dah tengah hari, panas mula menyucuk-nyucuk. Alahai.. tekaan aku salah. Tak hujan. Panas lagi adalah. aku dengan sifat malasnya memang tak mahu nak pergi mana-mana walaupun ada juga perkara separa penting yang perlu di selasaikan.
Malam tadi, semalaman aku mengadap notebook mengarang 'surat cinta'. Nanti lah... kalau semuanya dah selesai, aku akan paparkan surat yang berharga RM 90,000.45 tu di sini. huiiiyoooo!! mahal tu!! Surat yang di tulis dengan cairan emas mungkin!! Siapa-siapa yang terima surat tu pasti berbangga membaca karangan yang menggunakan bahasa berbunga-bunga. hik hik hik... Betul! Betul! Betul!
nota kakitanganku : Tajuk dan gambar di atas tiada kena mengena dengan hasil entry kali ini. Ianya sekadar hiasan semata-mata. (Model : Dak Itam . Tajaan : Dari rumah aku sendiri!)

5 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on May 5, 2009 at 10:55 AM said...

tomey tol kucin tuh ngeee

myQza on May 5, 2009 at 11:10 AM said...

hik hik hik.. on be half bg die... tuan di ucapkan.. terima kasih.. tomey je ke..? ikan2 x de ke..? hik hik hik..

lupie on May 5, 2009 at 3:54 PM said...

Looking forward to your "Surat Cinta"!!!!

Dak Itam very cute! :)

myQza on May 5, 2009 at 4:48 PM said...

coming soon lupie..

dak itam say hye to ur meowwww !! hik hik hik..

DramaQueen on August 19, 2009 at 5:41 PM said...

humanggaihh..gigi eh...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting