Saturday, May 30, 2009

Aku Berikan Segala Yang Kau Mahu....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:49 AM
Hati terasa jauh dan kecil.. Payah untuk menjadi kuat dan sabar... Aku berikan segala yang kau mahu... Namun mengapa masih terasa kerdil..?? Aku ingin lari dari rindu.. Aku bentengkan keegoan agar kau sedar aku juga punya harga diri... Aku tidak penat menanti.. Cuma jemu berteka-teki... Memikirkan yang baik-baik saja tentang kita... Aku masih bertahan kerana sepi dan sunyi. Aku juga manusia... yang masih hina di perguna....
Nota kakitanganku : Aku berikan segalanya yang kau mahu.. kerana hati sudah beku menerima tiap-tiap kesakitan yang kau sedari tetapi tidak di peduli.....

2 kUs-kUs:

lupie on May 31, 2009 at 1:46 AM said...

Aiyo ... why so sedih one ... who bully you? tell tell - I hantar kucing jantan I to fight on your behalf! :)
Be happy ya....

myQza on May 31, 2009 at 1:55 PM said...

hahahahaha.... tq2... i takut nanti kucing jantan u masuk lokap!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting