Wednesday, May 27, 2009

c|kgu, saya Dah Uukk... Uukkk... !!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:36 PM
uwAaaaaa!!!

Bau Ukkkk.. Ukkk.. dia, Masya-Allah... Aku yang kat pejabat ni ingatkan bau apa!!

erk!! Lupa nak cakap, lokasi budak darjah 1 tu ukkk..ukk.. ialah perpustakaan semasa matapelajaran Pendidikan Islam! Aku tengah buat kerja kat depan komputer, tetiba dengar Ustazah menjerit!!

Budak-budak lain semua dah lari lintang pukang dengan rasa loya yang membuak-buak!! Baunya sampai hingga ke bilik guru. Cikgu-cikgu ni apa lagi!! Gelak bagai nak rak!! Tiada seorang pun yang sanggup jengah ke perpustakaan. Nasib baik guru kelas darjah 1 sanggup bawa budak ni pergi tandas.

Dan nasib baik juga pakcik PRA sanggup dengan ikhlas hati membersihkan perpustakaan!!

Rasa lega dah nafas dapat di hela dengan baik bila semuanya selesaai. Hehehehehe..

Nota kakitanganku : Macam-macam! Nama pun budak-budak!!

6 kUs-kUs:

rizz on May 27, 2009 at 4:06 PM said...

haha mcm2 ragamm kann

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 27, 2009 at 4:33 PM said...

hehehehhehe... kita ni kerani je.. tapi nak melayan ragam dak2 ni cam cikgu lak!!! hik hik hik!!!

ashie023 on May 27, 2009 at 4:58 PM said...

aku menyampah tul kalau bebudak yang muntah dan cekgu ni berkira sangat nak pegi bersih dan bwk budak tu bersihkan diri..kunun nak ikut jadual bertugaslah..cekgu2 ni kalau nmpk muntah skit trus larikkan diri..xnak kotorkan baju dowang yang merelip-relip tuh...what the heck?sebab tulah bebudak dah x sayang cekgu dowang...so kalau bebudak wat hal, janganlah marah2kan dier cekgu..sebab sy pong cekgu gak dolu, sy paham sgt kalau bebudak jah satu, kalau berak lam kelas pong nampak cute..ahhhaha..apa aku cakap ni?heeee

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 27, 2009 at 6:21 PM said...

wah wah wah!! nampak cute ek?? bau yg x nampak tu... alahaiii!! sesak napas den!!!

tp ye gak!! cikgu klu dah pakai lawa2 mane nak kotor2 basah2.. hehehehehe.. nak nampak meletop jek!! hik hik hik

mintak maap cikgu ayu!!! hik hik hik

Anonymous said...

saya masih ingat cikgu darjah satu saya dulu sampai bersingsing lengan dan kain demi nak membantu murid2 drjh satu yg terberakm termuntah bagai. Cikgu zaman sekarang tak ramai yang sebegitu. Selamat menjadi guru yang berdedikasi.

rudy bluehikari
bluehikari.com

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 28, 2009 at 8:23 AM said...

hye rudy.. terima kasih kerana melawat!!

cikgu cikgi sekelian sila dengar nasihat rudy!

tapi.. cikgu yg tengah peknen di kecualikan yek... hik hik hik.. takut alahan dan sebagainya.. hehehehhe...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting