Thursday, May 21, 2009

PTK oH PTK!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:38 PM
Photobucket

Aku baru ambil slip keputusan semalam. Sebab aku dah periksa melalui SMS!! Jadi memang tak teruja nak tengok slip!

Nasib oh nasib!!! Masih dapat aras III. Tapi tadi aku dapat tahu seorang kakak tu, pertama kali duduki PTK terus dapat IV. Umum dah Khusus!! Amat cemburu sekali.

Dengarnya lepas ni hanya ada 2 peluang je lagi untuk ambil PTK. Lepas tu kalau tak dapat IV juga, duduk lah masing-masing melopong sampai dapat naik pangkat secara Timed-based!! ( aku tak pasti Timed Base ke KUP!!) wah!! Pat pun dan ala-ala cikgu lah ada KUP segala!!

Aku rasa tidak adil sama sekali!! Menyekat peluang orang-orang ‘kecik’ seperti aku untuk dapat anjakan gaji!! Aku tak tahu di mana relevannya!! Aku akan cari!!

Nota kakitanganku : Aku kena mandi bunga 7 jenis untuk hadap hanya 2 kali peluang sahaja lagi!!

2 kUs-kUs:

Ayu on May 24, 2009 at 9:30 AM said...

ehh ye ke?? ishh gila arr mcm tu.. abih yg dah lepas tuh .. untungla.. nasib baik la aku time based thn depan.. huhuhu.. tapi.. nk jugak dapat naik gaji melintang.. uwaaaaaaaaaaaaaaa!!

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 24, 2009 at 10:18 AM said...

hehehehehhe... cenggitulah yg aku di pahamkan.. hanya ada 2 kali je peluang lagi. pastu.. x dapek nak nolong!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting